کد خبر: ۶۷۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹ 26 October 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکرمیان امام جمعه موقت کبگیان درخطبه های نمازجمعه ۴آبان ۱۳۹۷چیتاب با توصیه به رعایت تقوای الهی وپرهیز ازگناه گفت: عمرانسان تنها سرمایه ایست که مردم در طبقات مختلف دنیوی (فقیر وغنی، دیوانه وعاقل) بطور مشترک از آن  برخوردارند اما خوش به حال کسانیکه عمر خود را درمعامله باخدا گران فروختند و وای بحال کسانیکه درمعامله با دنیا خسران عقبی نصیبشان شود.
وی افزود: کسی در بندگی موفق است، که بامطیع کردن هوای نَفس درلحظه به لحظهٔ یاد خدا وعذاب قیامت باپشت زدن به امورات دنیوی رستگار شود.
 
دستگاه قضا با همکاری مردم می تواند پایه های گرانفروشان را ویران کند

امام جمعه موقت کبگیان بااشاره به فرا رسیدن ۸آبان روز نوجوان وبسیج دانش آموزی گفت: نوجوانی که باسن کم در هجمه کفر علیه نظام جمهوری اسلامی بابستن کمربند نارنجکی تانک دشمن را منهدم کرد به دنیا درس آزادگی وهیهات من الذله داد تاجائیکه خمینی کبیر که خو پدر آزادگان جهان بود او را رهبر خود نامید و هم اکنون انقلاب از نسلش همانند حججی ها و. . . .در دهه های مختلف الگوبرداری می کند که این یکی از رموز موفقیت آمیز استحکام انقلاب اسلامیست.
سیدعلی اکرمیان با اشاره به مسئله گران فروشی درکشور گفت: خود تحریمی کردن همنوعان با احتکار اقلام مورد نیاز مردم در بحبوحه شدت تحاریم وهجمه های متعدد دشمن و فتنه گران خیانت بزرگیست که بنام گرانی درجامعه بین مردم ودولت و به کام دشمن تفرقه افکنی می کند و راه حل آن تعامل دولت و ملت در جبهه مبارزه جدی با محتکران و گران فروشان امرمعیشت جامعه است.
اکرمیان تصریح کرد: برخورد سریع واجرای حکم فوری بی تعارف برای خاطیان توسط قوه محترم قضائیه در سایه قدرت همکاری ما مردم میتواند پایه های گروه خاطیان امرگران افزائی را ویران کند که ترس از محاکمه در برخورد بی تعارف مسئولان محترم قضائی چراغ قرمز دولت در برابر اقدام محتکران است و خود مردم صاحب بازار با مراعات حال همنوعان میتوانند با مدیریت در فروش عادلانه دمای تب انگیز غیره منصفانه بازار گرانی را پائین بیاورند.
خطیب موقت جمعه کبکیان باتسلیت فرار رسیدن اربعین حسینی(ع) گفت:گرچه زیارت پیاده روی اربعین اجری بس عظیم و غیرقابل وصف دارد،که برای عزیزان هم ولایتی خود در این سفر معنوی آرزوی سلامتی باقبولی طاعت داریم اما رسالت خدمت به اصالت اربعین حسینی تنها در زیارت خلاصه نمیشود لذا اجرای برنامه درخور شان ابی عبدالله(ع) در هر منطقه ای در سایه تلاش مردم آن کوی و دیار با آنچه در توان دارند اجرش کمتر از زیارت اربعین در کربلا نیست وثوابی بس عظیم دارد.
این خطیب موقت خطاب به حاظرین افزود: مردم ولائی و شهید پرور بخش کبگیان باتقدیم۸۶شهید و چند ده جانباز و مفقودالاثر وآزاده واولین شهید مدافع حرم دراستان انسانهائی از جنس نهضت حسینی و سربازانی از نسل متعهدین به ولایت فقیه همیشه در نسلهای متعدد از عمر بابرکت انقلاب طلایه دار صیانت از اسلام وآرمانهای انقلاب بوده اند و در شادی وغم آل الله شکوهمندترین همایشها را رقم زده اند که امیداست امسال هم در سه شنبه پیش رو ساعت۹صبح باتجمع حسینی از میدان بسیج شهرچیتاب به سمت امامزاده عبدالله(ع) باخلق حماسه ای دیگر خادمی خود را به شاه بی سر حضرت حسین بن علی(ع) ثابت کنند.٫
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار