کد خبر: ۶۷۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 27 October 2018
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ابتدای امسال تاکنون 13 میلیارد و 440 میلیون ریال صدقه در این استان پرداخت شده است.

فرید محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 80 هزار عدد صندوق صدقات بزرگ، متوسط و کوچک در کهگیلویه و بویراحمد نصب و یا بین مردم این استان توزیع ‌شده است.
وی افزود: صدقات جمع ‌آوری ‌شده در کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ازدواج، تأمین جهیزیه، تأمین مسکن، امور درمانی، کمک‌ های موردی، کمک هزینه تحصیلی و پرداخت تسهیلات قرض‌ الحسنه به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هزینه می ‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سامانه پیامکی #1*074*8877* به عنوان یکی از روش‌ های نوین پرداخت صدقه و دیگر کمک‌ های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در این استان فعال ‌شده است.
محبی عنوان کرد: مهمترین مزایای پرداخت صدقه به روش الکترونیکی و از طریق این سامانه پیامکی شامل افزایش اعتماد عمومی، جلوگیری از سوء استفاده‌ های احتمالی و کاهش هزینه تخلیه صندوق صدقات است.
وی ابراز داشت: پرداخت صدقه از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد یکی از راهکارهای مهم برای کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان به مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند استان است.
محبی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به‌ منظور جلب مشارکت های مردمی برای یاری ‌رساندن هر چه بهتر به مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند این استان طرح‌ ها و برنامه ‌های متعددی را در طول سال اجرا می کند.
وی اظهار داشت: انتظار می رود که نیکوکاران بومی و غیربومی با مشارکت در این طرح ‌ها و برنامه ‌ها اقدام به همکاری لازم با کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در راستای کاهش مشکلات مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند استان کنند.
32 هزار و 687 خانوار با جمعیتی افزون بر 80 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار