معاون امور اقتصادی استاندار:
گوهرکانی : دربازدید قبل برخی کم کاری ها با توجه به شرایط موجود کشور مطرح بود نه موضوع احتکار که با جنجال بوجود آمده متاسفانه بازدید نیمه تمام رها شد.
کد خبر: ۶۷۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳ 28 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، عصر روز یکشنبه معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، از فروشگاه رفاه یاسوج بازدید و از نزدیک وضعیت توزیع کالا در این فروشگاه را مورد بررسی قرار داد.
جعفر گوهرکانی با اشاره تنوع بسیار خوب کالایی این فروشگاه ، گفت : خوشبختانه موجودی کالای این فروشگاه ، خصوصا کالاهای اساسی بسیار خوب بود و تا حدود زیادی خیال ما برای تامین کالای مورد نیاز مردم راحت شده است.
وی با اشاره به بازدید ناتمام چند هفته پیش خود از این فروشگاه اظهار داشت : در آن بازدید ، موضوع احتکار اصلا مطرح نبود چرا که انباری که چسبیده به فروشگاه است و درب آن در داخل فروشگاه باز می شود موضوعیتی برای محل احتکار ندارد و جنجال های بوجود آمده پس از آن بازید بی مورد بود و اصلا لازم نبود. اما متاسفانه دو عامل باعث شد که آن اتفاقات رخ دهد . اولا دوستان صنعت و معدن موجودی انبار را به ما اعلام نکرده بودند . دوما برخی برخوردهای نامناسب باعث ایجاد تنش بین بازدیدکنندگان ، اصحاب رسانه و پرسنل فروشگاه بوجود آمد که متاسفانه منجر به بیان برخی سخنان غیرواقعی شد.
گوهرکانی گفت : دربازدید قبل برخی کم کاری ها با توجه به شرایط موجود کشور مطرح بود نه موضوع احتکار که با جنجال بوجود آمده متاسفانه بازدید نیمه تمام رها شد.
وی افزود : این بازدیدها به طور مرتب ادامه خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد که برخی منفعت طلبان از شرایط بوجود آمده به نفع خود و به زیان مردم عمل کنند.
 
در بازدید از فروشگاه رفاه موضوع احتکار مطرح نبود/ جنجال آفرینی بی مورد بود + جزئیات
 
در ادامه جانشین مدیر فروشگاه رفاه استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس گفت : پیگیری های مسئولین در خصوص وضعیت بازار به ما انگیزه زیادی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم را می دهد.
شیروان نگهداری با اشاره به حضور اصحاب رسانه در بازدیدهای مسئولین از بازار افزود : نکات اشتراک زیادی بین ما و اصحاب رسانه وجود دارد چرا که خبرنگاران پیگیر مطالبات مردمی هستند و ما هم پیگیر تامین نیازهای مردم هستیم. بنابراین بیشتر هدف ما و خبرنگاران خدمت رسانی بهتر به مردم است.
نگهداری گفت : گذشته فروشگاه رفاه نشان از یک رکود سنگین است اما در دوره ی مدیریت من با همکاری پرسنل زحمت کش فروشگاه  توانستیم فروش را به بیش از 3 برابر افزایش دهیم.
وی گفت : این افزایش سال به سال ادامه داشته است به گونه ای که تا پایان مهرماه 96 ما حدود 900 میلیون تومان فروش داشتیم اما امسال تا پایان مهرماه بیش از 3 میلیارد تومان فروش داشته ایم.
نگهداری افزود : ما توانستیم در بحث فروش سازمانی رتبه اول کشور را به دست بیاوریم  .
وی همچنین به موضع اجناس موجود در فروشگاه رفاه اشاره کرد و گفت : در تنوع ، کیفیت و تخفیفات ، هیچ فروشگاهی در سطح استان ، هیچ فروشگاهی نمی تواند با ما رقابت کند.
این مدیر فروشگاه رفاه در ادامه بیان کرد : مردم نسبت به فروشگاه رفاه اعتماد خوبی دارند که سعی می کنیم این اعتماد مردمی حفظ شود.
وی افزود : فروشگاه رفاه بازوی مهم دولت توانسته است اقدامات خوبی انجام دهد و در توزیع سبد کالایی اقشار نیازمند کمک کار دولت توانایی های خود را نشان دهد.
نگهداری گفت : کار ما محدود به فروش تنها نیست بلکه ما سعی کردیم تا با ایجاد طراحی های بروز ، در کنار کار اقتصادی کارهای فرهنگی هم در سطح فروشگاه انجام دهیم ضمن اینکه برخی دلایل افزایش فروش ما هم به انجام همین تغییرات مربوط می شود.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
آقای گوهر گانی سلام . عجب ؟ بدان که مردم امیدی هم به تشر جنابعالی نبستند. تنها مردمند که بیچاره و بدبختند . تو به چهار روز حکومتت برس . مردم فقیر و بی کس فقط خدا را دارند و بس . فقط مرد باش و بگو پشت پرده چه بود و چه هست ؟ الهی و ربی من لی غیرک .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
جناب معاون استانداروقتی پانصدکیسه برنج درانباررفاه باشه وبه مشتری نده اگراحتکارنیست اسمش چیه ،
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
درودبرنگهداری دایی گلم که واقعا ازاسمش هم پیداست که نگه دارنده امانت مردم است مرگ براونایی که دسیسه شیطانی کردن که بلکه بتونن ازآب گل آلود ماهی بگیرندولی نمیدانستن که خداباکسی است که نگهداراموال مردم است یاحق عای مدد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار