کد خبر: ۶۷۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 28 October 2018
عادل فردوسی پور بعد از حدود دو هفته درباره ابهام های پیش آمده پیرامون پخش نشدن برنامه نود صحبت کرد؛ او امیدوار است نود دوشنبه روی آنتن شبکه سه برود.

به گزارش "ورزش‌سه"، ماجرای پخش نشدن برنامه نود طی دو هفته گذشته حرف و حدیث های زیادی پیرامون مدیر شبکه سه سیما ایجاد کرده است. خیلی ها به تصمیم علی فروغی برای پخش نشدن نود ایراد گرفتند و در فضای مجازی کمپین هایی در حمایت از فردوسی پور ایجاد شد. با این حال برنامه حالا خورشید در یک اقدام جالب با فردوسی پور و علی فروغی گفت و گو کرد تا درباره برنامه نود شفاف سازی شود و اختلافات از بین برود.


رضا رشید پور مجری و تهیه کننده برنامه حالا خورشید که تدابیر لازم برای انجام گفت وگو با فروغی مدیر شبکه سه و فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه نود را اندیشیده بود، صبح امروز این کار را انجام داد که می تواند به حل شدن اختلافات بسیار کمک کند. او بعد از گفت و گو با فروغی، عادل را روی خط ارتباطی برنامه اش آورد و با او سوال و جوابی داشت که در ادامه می خوانید:


*رشیدپور: عادل فردوسی پور، سلام و صبح بخیر.


-فردوسی پور: به نام خدا، خوشحالم که در خدمت تون هستم. ساعت حدودا یک ربع به 10 صبح و پرانرژی در برنامه پرمخاطب شما هستم. خوشحالم که برنامه به این خوبی داریم و برنامه ات اینقدر خوب دیده می شود و مردم از بین همه برنامه های موجود حالا خورشید را انتخاب می کنند، باعث افتخار است. من صحبت های شما با جناب آقای علی فروغی مدیر محترم شبکه سه را کامل تماشا کردم و در خدمت شما هستم.


*رشیدپور: اول از نقدهایی که آقای فروغی مطرح کردند و در جاهایی نیز صحبت ایشان منطقی است، شروع کنیم و بعد از تو قول می گیریم که آیتم هایت را برای قبل از بازی پرسپولیس و تیم ژاپنی آماده کنی. خیلی دلخور بودند که مصاحبه تو کار منطقی نبوده و حرفها باید درون خانواده می مانده است.


-فردوسی پور: من بیش از 20 سال است که در صداوسیما کار می کنم و فرزند رسانه هستم.


*رشیدپور: فرزند رسانه هستم خیلی جمله خوب و درستی است...


-فردوسی پور: در همه این سال ها مردم به من لطف داشتند و از من حمایت کردند وفرصت دادند. من هم با تمام وجودم سعی کردم برنامه ای بسازم که منعکس کننده مشکلات و کاستی ها و فسادهای فوتبال باشد و برنامه ای داشته باشم که منعکس کننده کیفیت فنی لیگ باشد و در نهایت فوتبال کشورمان ارتقا پیدا کند. در هر مجموعه ای اختلاف سلیقه وجود دارد؛ قرار نیست من و علی فروغی عزیز مثل همدیگر فکر کنیم و دیدگاه مان مثل همدیگر باشد.


*رشیدپور: ولی می توانیم به دیسیپلین های حرفه ای یکدیگر احترام بگذاریم.


-فردوسی پور: صددرصد. من فکر می کنم در بیست و چند سالی که در سازمان بودم، تمام دیسیپلین، خط قرمزها و اصول حرفه ای را رعایت کردم. من همه چیز را با تمام مسائل موجود درک کردم. اتفاقی که دو هفته قبل آقای فروغی درباره اش صحبت کردند، یک اختلاف نظر و سوءتفاهم بود که ممکن است در هر مجموعه ای به وجود بیاید. اینکه به جای برنامه نود بازی اسپانیا و انگلیس پخش شود و بازی سوییس و ایسلند به شبکه ورزش برود، تصمیمی است که من می توانم با آن مخالف باشم ولی این تصمیم گرفته شد و کاملا قابل احترام است.


*رشیدپور: این نکته درست است. ما می توانیم گاهی اوقات موضع خودمان را داشته باشیم اما وقتی تصمیمی از سوی شبکه گرفته می شود، خودت به عنوان یک آدم حرفه ای می دانی که احترام باید بگذاری.


-فردوسی پور: صد درصد همینطور است. اینکه گفته می‌شود حتی به من گفته اند ساعت 12 شب برنامه را روی آنتن ببرم و من مخالفت کردم هم صحت ندارد. من یک تماس تلفنی با آقای اسماعیل زاده یکی از مسئولان شبکه داشتم و گفتم که تلاش کنید تا بازی اسپانیا و انگلیس به شبکه ورزش برود. این بازی در لیگ ملت های اروپا بود و آنهایی که خیلی فوتبالی هستند می دانند بازی شبه دوستانه است.


*رشیدپور: عادل نمی خواهم که درباره ریز مطالب صحبت کنیم و مثل آقای فروغی از تو نیز می خواهم این کار را نکنی. نکته مهم این است که یک گفت و گو تو با رسانه ها داشتی که سبب دلخوری و سوءتفاهم شده است. موضع تو در این باره چیست؟


-فردوسی پور: من فقط یک جمله کوتاه بگویم؛ شاید از تماس تلفنی دوستانه من با آقای اسماعیل زاده اینطور برداشت شده که از طرف شبکه به من گفته اند ساعت 12 برنامه را شروع کن که اصلا اینطور نبود. درباره گفت و گویم با ایسنا هم بگویم که صبح جمعه بود. بعد از اینکه شبکه رسما اعلام کرد نود در کنداکتور نیست و پخش نمی شود من در آن مصاحبه گفتم که طبق آخرین هماهنگی ها ما مشغول انجام کارهایمان هستیم و امیدواریم پخش شود. این ها ساده ترین جملات ممکن بود که من مطرح کردم. هنوز امید وجود داشت که در جلسه شورای کنداکتور روز یکشنبه برنامه روی آنتن برود. به نظرم خیلی صحبت های ساده ای بود و به هر حال تصمیم به این شکل گرفته شد و ادامه پیدا کرد.امیدوارم همانطور که آقای فروغی هم گفتند مردم در نظر گرفته شود و در جریان اتفاقات قرار بگیرند. من فکر می کنم با تعامل و در کنار هم بودن می شود کاری کرد برنامه نود را ببینند و لذت ببرند و دغدغه چنین مسائلی را نداشته باشند.


*رشیدپور: عادل عزیزم! تو سابقه کاری  و محبوبیتت بیشتر از من است و بنابراین اصلا در مقامی نیستم این نکته را بگویم، اما زمانی که به قواعد گفت و گو و تعامل پایبند می مانیم و به دیسیپلین های یکدیگر احترام می گذاریم همه چیز خوب پیش می رود و حتی کار به جاهای باریک هم نمی کشد. به هرحال امیدوارم با تعاملی که در روحیه تو سراغ دارم با مدیران محترم شبکه ما برنامه ات را پویا و ادامه دار و جذاب ببینیم.


-فردوسی پور: ممنون از شما. من خیلی خوشحال شدم که درباره برنامه های جدید شبکه سه صحبت شد. باعث افتخار و مباهاتم است که شبکه سه و شبکه ای که از ابتدا با آن بودم پربیننده ترین شبکه تلویزیونی است و مطمئن باشید هر کاری از دستم بر بیاید انجام می دهم تا مردم از برنامه ای که روی آنتن می رود لذت ببرند. این تعامل باید باشد و امیدوارم همین اتفاق بیفتد و همه دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم مردم چند ساعت پای تلویزیون بنشینند و ماهواره نبینند و با برنامه هایی که حرف دلشان را می زند همراه باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار