کد خبر: ۶۷۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 28 October 2018
جانشین فرماندهی انتظامي شهرستان بويراحمد گفت: با هوشياري ماموران انتظامي پاسگاه انتظامي "زیلایی" محموله ۳۰ کیلویی تریاک کشف و ضبط شد.
 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ،سرهنگ "رستمی" افزود: ماموران پاسگاه انتظامي زیلایی در محور لردگان در استان چهارمحال و بختیاری به زیلایی در شهرستان بویراحمد  ، حين بازرسي خودرو هاي عبوري ، به يکدستگاه خودرو زانتیا مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
 
وي اظهار داشت: اين عوامل با استفاده از تجربيات فني و تخصصي خود در بررسي از اين خودرو موفق به کشف مقدار ۳۰ کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک که به طور ماهرانه در اين خودرو جاسازي شده بود.
 
جانشین فرماندهی انتظامي شهرستان بويراحمد گفت: در اين رابطه راننده خودرو به هويت مشخص دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضایی تحويل داده شد .
 
رستمی در پايان خاطر نشان کرد : همشهريان عزيز در صورت مشاهده و برخورد با خريد و فروش مواد مخدر، مشروبات الكلي و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي توسط افراد متخلف، قانون گريز و قانون شكن، با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ تماس گرفته تا نسبت به شناسايي جرم، دستگيري مجرمان و متخلفان و پاکسازي محلات اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار