کد خبر: ۶۷۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 28 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی، چند ماه پیش بود که  هادی فتاحی اصل  فرماندار شهرستان چرام به همراه بخشدار سرفاریاب و تعدادی از مدیران دستگاهی اجرایی از روستای تاوه سفید بخش سرفاریاب جهت بررسی مشکلات بازدید کردند.

فرماندار چرام دربازدید از روستای تاوه سفید علاوه بر بررسی برخی مسائل و مشکلات اهالی منطقه، در پی خشکسالی های اخیر و مشکلات روستا و تقاضای مردم  باعث شد که فرماندار در جمع مردم  قول آب رسانی و بازگشایی در کمترین زمان را دهد .
 
حل مشکل آبرسانی به تاوه سفید با تدبیر فرماندار

آب رسانی به  روستا نیاز به اعتبار و زمان بود که فرماندار چرام با  استفاده از اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری این پروژه را در اولویت پیگیری های خود قرار داد.

حال با گذشت کمتر از دوماه از این وعده  شاهد هستیم خط انتقال و شبکه داخلی روستا بطور کامل تعویض می گردد.

این روستا قریب ۳۰ خانوار جمعیت ثابت دارد که در تابستان به ۵۰ خانوار میرسد.  اعتبار هزینه شده برای این پروژه قریب چهل میلیون تومان از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری تامین شده و در خیلی از کارها مردم روستا همکاری لازم را بعمل آوردند که جا دارد از مردم خوب روستای تاوه سفید و کسانی که در این کار همکاری کردند تشکر نماییم .

لازم به ذکر است که در بازدید های هفتگی و ماهانه فرماندار از روستاها به جد دنبال حل مشکلات روستائیان هستند تا از مهاجرت به شهر خوداری کنند و به غیر از آب رسانی، بازگشایی جاده روستا در کمتر از یک هفته بعد از بازدید از روستا توسط اداره راهداری حمل نقل جاده ای شهرستان انجام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار