کد خبر: ۶۷۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ 28 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تحقق و انجام چهارهزارو ۳۴۰ ماموریت توسط اورژانس گچساران در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد.
جلال پورانفرد ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: از مجموع ۴۳۴۰ ماموریت، ۷۵۰ مورد از ماموریت ها مربوط به حوادث جاده ای شهرستان گچساران است.

پورانفرد با بیان اینکه ۷۵۰ مورد ماموریت در حوزه حوادث ترافیکی شهرستان گچساران یکهزار و ۱۲۳ مصدوم داشته است ، عنوان کرد : از این تعداد ۱۷۹ مصدوم به شکل سرپایی درمان و ۸۷۰ مصدوم نیز به بیمارستان اعزام شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان با اشاره به ماموریت های هفت ماهه اخیر اورژانس گچساران، گفت: از مجموع این ماموریت ها دو هزار و ۱۵۶ ‌ماموریت در سه ماهه اول و دوهزار و ۱۸۴ مورد نیز در چهار ماهه دوم از هفت ماهه ابتدایی سال جاری انجام شده است.

وی افزود: همچنین از مجموع مصدومین، دوهزار و ۱۲۰ نفر در محل درمان و ۲۲۲۰ نفر نیز به مراکز بیمارستانی و درمانی منتقل شدند.

پورانفرد از خدمات رسانی و انتقال به بیمارستان ۲۷۰ بیمار قلبی توسط اورژانس گچساران در هفت ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و بیان کرد: همچنین به ۱۲۶ مصدوم سقوط از ارتفاع نیز توسط اورژانس گچساران پوشش خدماتی داده شد.

وی به آمار غرق شدگی هفت ماهه ابتدایی سال جاری گچساران اشاره کرد و عنوان داشت: علیرغم اینکه در شش ماهه ابتدایی سال جاری موردی از غرق شدگی در این شهرستان گزارش نشده بود، طی آبان ماه سه نفر به علت غرق شدگی جان خود را از دست دادند.
 
گچساران- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان گچساران از فعالیت ‌۹ پایگاه اورژانس در این شهرستان خبر داد.
، مرتضی گندمکار ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: این ۹ ‌پایگاه اورژانس شامل پنج پایگاه جاده ای، سه پایگاه شهری و یک اورژانس هوایی است که خدمات رسانی به جامعه هدف را انجام می دهند.

گندمکار با تاکید بر فعالیت مرکز دیسپچ اورژانس شهرستان گچساران، عنوان داشت: در اورژانس گچساران با هدف ارائه خدمات بهتر، سریعتر و مطلوبتر یک مرکز دیسپچ با فعالیت شش پرستار فعال شده است.

گندمکار افزود: هموطنان در هنگام تماس با مرکز ۱۱۵ با حفظ خونسردی و ارائه آدرس دقیق به توصیه های پزشکی ارائه شده توسط کارشناسان توجه کرده و تا رسیدن آمبولانس از جابجایی بیمار و مصدوم خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار