تابناک گزارش می دهد؛
از سری رقابت های لیگ برتر هندبال کشور و از هفته چهارم این رقابت ها روز پنج شنبه 10 آبان ماه سال جاری تیم فرازبام خائیز دهدشت در زمین خود میزبان تیم هم استانی نفت و گاز گچساران خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۶ 29 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، از سری رقابت های لیگ برتر هندبال کشور و از هفته چهارم این رقابت ها روز پنج شنبه 10 آبان ماه سال جاری تیم فرازبام خائیز دهدشت در زمین خود میزبان تیم هم استانی نفت و گاز گچساران خواهد بود.

تیم فرازبام خائیز در حالی به مصاف تیم نفت و گاز گچساران می رود که در هفته سوم در یک دیدار نزدیک و نفس گیر در زمین خود با نتیجه 22 به 21 بازی را به تیم ریشه دار اصفهانی واگذار کرد.

تیم نفت و گاز گچساران قهرمان فصل گذشته لیگ برتر نیز در هفته سوم در خانه خود در شهر گچساران میزبان هییت نجف آباد بود و توانست در یک بازی پایا پای با نتیجه 27 به 26 میهمان خود را شکست دهد.

بر اساس این گزارش، با توجه به سایر دیدارهای لیگ برتر هندبال آقایان تا پایان هفته سوم تیم نفت و گاز گچساران با انجام 3 بازی تنها 2 امتیاز کسب کرده است و در رده پنجم قرار گرفته است و تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز با همین تعداد بازی 2 امتیازی است و هر دو در کنار هم در رده پنجم قرار گرفتند.

از آن جایی که تیم فرازبام خائیز دهدشت اولین سالی است که در لیگ برتر هندبال کشور حضور دارد، با توجه به 3 بازی اخیر خود خصوصآ بازی با تیم سپاهان اصفهان، نشان داده است که این تیم و این بازیکنان پتانسیل قهرمانی و حضور در جام باشگاه های آسیا را دارند فقط به شرط آنکه همه در کنار هم در شهرستان کهگیلویه به این تیم اعتماد کنیم و از هر طریقی که ممکن است از این تیم حمایت کنیم.

فرزندان کهگیلویه همیشه در هر میدان ورزشی که فرصت حضور و رقابت را پیدا کردند نشان دادند که هیچ چیزی از پایتخت نشینان کمتر ندارند و با وجود آنکه به لحاظ امکانات در محرومیت به سر میبرند اما هیچ گاه اجازه قدرت نمایی به حریف را ندادند و همیشه نام شهر دهدشت و شهرستان کهگیلویه در تمامی عرصه ها طنین انداز شده است.

این بار نیز برای آنکه بتوانیم باری دیگر نام و آوازه شهر دهدشت و شهرستان کهگیلویه را در سطح کشور طنین انداز کنیم باید روز پنج شنبه در سالن ورزشی شهید باهنر به یاری شیر مردان تیم فرازبام خائیز بشتابیم و با تشویق های پر شور خود به عنوان یار هشتم از تیم محبوب خود حمایت کنیم.

در پایان گفتنی است که در پایان هفته سوم لیگ برتر هندبال کشور تیم های زاگرس اسلام آباد با 6 امتیاز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 4 امتیاز و صنعت مس کرمان نیز با 4 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول قرار گرفتند.

 

گزارش: سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار