سرپرست فرمانداری دنا در جلسه کارگروه مناسب سازی محیط عنوان کرد/
نادیا صداقت گفت:نمی خواهم بگویم بهترین هستیم اما بدترین هم نبوده ایم و اقدامات خوبی صورت گرفته است و لازم است با تدابیر بهتر بهترین تصمیمات در این حوزه گرفته شود.
کد خبر: ۶۷۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 29 October 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،سرپرست فرمانداری شهرستان دنا در جلسه کارگروه مناسب سازی محیط با اشاره به اینکه امروز باید صدای عصا سفیدها، ویلچرسواران و جامعه معلولین در جولان مسائل دیگر به نحو مطلوب شنیده شود و در دید تمامی مسئولین ذی ربط باشد اظهار کرد:مناسب سازی ها نباید تنها مختص به افراد معلول باشد بلکه به سالمندان و حتی زنان باردار نیز اختصاص داده شود.

نادیا صداقت به نقش ادارات و نهادهایی چون شهرداری ها ،بهزیستی،شبکه بهداشت و همچنین بنیاد شهید در مناسب سازی های محیط اشاره کرد و گفت:این ادارات و شهرداری های سی سخت و پاتاوه در اولویت مناسب سازی هستند و مهمترین نقش را بازی می کنند و دیگر ادارات نیز باید همکاری های لازم را داشته باشند.

فرماندار دنا

این مقام عالی دولت در شهرستان دنا گفت:بی شک برای دیدن ضعف های این حوزه نگاه کارشناسی نیاز نیست و هرکس با کمی قدم زدن در خیابان ها و معابر شهرستان دنا به عمق مشکلات پی می برد.

وی گفت:نمی خواهم بگویم بهترین هستیم اما بدترین هم نبوده ایم و اقدامات خوبی صورت گرفته است و لازم است با تدابیر بهتر بهترین تصمیمات در این حوزه گرفته شود.

فرماندار دنا

صداقت بیان کرد:مواد قانونی مختلفی جهت حمایت از حقوق معلولین تصویب شده است و برای اجرا و پیاده سازی این مواد لازم است همه ادارات متولی با هم همکاری داشته و همیار و همراه همدیگر باشند.

به گزارش تابناک،سرپرست فرمانداری دنا در پایان این جلسه طی یک گفتگوی اختصاصی به تابناک گفت:همیشه فریاد برای حمایت از جامعه معلولین در پشت تریبونها بلند است اما روزی که وقت عمل برای رفع و بهبود زیرساخت ها برای آسان سازی تردد معلولین می شود، عملکردها به همان شیب سازی های ورودی ادارات یا بانک ها و معابر ختم می شود.

وی گفت:انتظار دارم همه مسئولین شهرستان دنا برای معلولین و سالمندان دید بازتری داشته باشند و بهترین تصمیمات را برای رفاه حال این قشر از جامعه در نظر بگیرند.

مسئول شورای تامین شهرستان دنا در پایان افزود:ماده ۲ قانون جامع حمایت از حقوق معلولین تاکید بر این دارد که امکان دسترسی و بهره مندی از تمامی ظرفیت ها در سطح شهرها،ادارت و معابر عمومی برای معلولان و افراد عادی فراهم شود و انتظار می رود تمامی ادارات شهرستان دناو بانک ها ترتیب های لازم را در این خصوص رعایت و فراهم نمایند و شهرداری های سی سخت و پاتاوه نیز معابر عمومی،پارک ها و سرویس های بهداشتی موجود در شهر را برای رعایت حال معلولین و سالمندان ایجاد کنند.

انتهای پیام/

فرماندار دنا

فرماندار دنا

فرماندار دنا

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
معلول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
سلام کدوم مسئول تا به حال کاری برای معلولان کرده؟ ؟؟ تنها مدیر کلی که تا الان به معلول سهمیه کار رو داده و قانون سه درصدی و رعایت کرده فقط و فقط دکتر ایلامی بوده تو استان. والا معلولین بیچاره وقتی از حق خودشون بخان دفاع کنند حمایت که نميشن هیچ تحقیر هم میشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار