با کاروان اربعینی های کهگیلویه و بویراحمدی
صبح امروز هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام و برخی اعضای شورای اداری از موکب اختصاصی این شهرستان در مرز شلمچه بازدید کردند.
کد خبر: ۶۷۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 29 October 2018
موکب شهدای شهرستان چرام برای دومین سال پیاپی به همت کمکهای مردم شهرستان چرام در مرز شلمچه جهت خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) استقراریافته است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چرام ؛خادمین موکب شهدای شهرستان چرام اینروزها و در حال و هوای معنوی مرز شلمچه در حال خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله هستند.
لازم به ذکراست موکب شهدای چرام به مدت ده روز درمنطقه مرزی شلمچه به زائران اربعین خدمت رسانی می کند.
 
شورای اداری چرام در مرز / گریه های فرزند فرماندار برای رفتن به موکب چرامی ها در شلمچه + تصاویر
 
شورای اداری چرام در مرز شلمچه 
به گزارش تابناک ، هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام امروز دوشنبه با همراهی مسئول شبکه بهداشت چرام ، مدیرکمیته امداد، حراست فرمانداری و برخی اعضای شورای اداری از موکب اختصاصی این شهرستان در مرز شلمچه بازدید کردند.
فرماندار چرام در موکب شهدای چرام در مرز شلمچه بیان کرد:نهضت عاشورا در دوران مختلف و تاریخ نهادینه شده است
فتاحی اصل در این بازدید بر ضرورت ارائه خدمات رسانی شایسته در این سال به زوار اربعین حسینی تاکید کردوگفت:بسیارخوشحالم که جوانان ازشهرستان می بینم باشوق واشتیاق جهت خدمت به زوارامام حسین ع تلاش می کنند.
وی ادامه : مسئولین استانی عتبات عالیات زمین متعلق به شهرستان چرام رامشخص و تحویل دهند تا امکانات اولیه رامستقر نماییم تا خادمان در موکب ها بتوانند به زوار امام حسین ع خدمات رسانی کنند.
هادی فتاحی اصل گفت: خادمان زوار امام حسین (ع) با وجود مشکلات اقتصادی مردم کشور صادقانه ان چیزی که در بساط دارند را نذر می کنند.
وی با اشاره به موردی که قبل از ورود به مرز شلمچه اتفاق افتاده بود , عنوان کرد : این موارد درحالی بود که فرزند بنده نیز برای ورود به موکب چرام گریه می کرد و خواستار امدن به مرز شلمچه و موکب چرام بود.
در این بازدید مسئول عتبات و عالیات استان گفت : در استان برای اجرای ساختمان و راه اندازی موکب همکاری نمی کنند امیدواریم که برای سال اینده همکاری لازم را بعمل اورند.

صادقیان نسب عنوان کرد : بسیار خوشحالم که فتاحی اصل فرماندار چرام اولین مسئولی هست که از موکب هاسرکشی می کند.

وی افزود : روزانه بیش از ۱۲ هزار غذا در موکب ها توزیع می شود.
وی گفت : از زحمات بسیجیان و اقایان کاظم پور ، ذوالفقاری و همچنین مهندس فیلی که در اجرای موکب شهرستان همکاری کردند تقدیر و تشکر دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار