حجت‌الاسلام افشار : دستاوردهای جمهوری اسلامی در این چهل سال براساس منطق حسینی یعنی مبارزه بود نه مذاکره.
کد خبر: ۶۷۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲ 30 October 2018
مردم شهر و روستاهای بخش چاروسا وسایل در کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مراسم پیاده روی اربعین در مرقد امامزاده سید محمید به عزاداری شهادت ابا عبدالله حسین پرداختند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مراسم پیاده روی اربعین حسینی هرساله به همت پایگاه مقاومت امامزاده سید محمود (محمید) و هیئت امنا و مردمان مومن وحسینی بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی برگزار گردید.
بنابراین گزارش شروع این مراسم بامداحی ذاکر اهلبیت کربلایی خشیج از شهر تهران و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر افشار امام جمعه شهرچرام برگزارشد.
در این مراسم دکتر افشار گفت : منطق امام حسین (ع) ، منطق مبارزه با استکبار است .
حجت الاسلام افشار با اشاره به اتفاقات عاشورا ، افزود : هر چه زمان به ظهر عاشورا نزدیک تر می شد کلام امام حماسی تر می شد ، طوری که ابن زیاد را ناپاک فرزند ناپایدار نامید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ، گفت : دستاوردهای جمهوری اسلامی در این چهل سال براساس منطق حسینی یعنی مبارزه بود نه مذاکره.
سخنران مراسم اربعین بخش چاروسا افزود : اگر با داعش بجای مبارزه ، مذاکره می کردیم الان به ما اجازه پیاده روی اربعین را در مسیر عرشی نجف تا کربلا نمیدادند.
امام جمعه شهرستان چرام افزود : درس امروز از سیره حسینی (ع) این است که تا ظلم و استکبار است مبارزه است و تا مبارزه است ما بعنوان شیعیان حسینی (ع) هستیم.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
عالی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار