تابناک گزارش می دهد؛
مدیر اجرایی تیم فرازبام خائیز دهدشت عنوان کرد: از آن جایی که قبلآ یک دیدار دوستانه با تیم نفت و گاز گچساران داشتیم و در آن بازی پیروز شدیم این بار هم برای کسب نتیجه و پیروزی به میدان خواهیم رفت و می خواهیم که با اختلاف بالا نیز پیروز میدان باشیم و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم.
کد خبر: ۶۷۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ 31 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، تیم فرازبام خائیز دهدشت پس فردا پنج شنبه 10 آبان ماه سال جاری در یک بازی بسیار حساس و در داربی استانی، در خانه خود میزبان تیم نفت و گاز گچساران خواهد بود.

بر همین اساس خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد چند روز مانده به این بازی مهم، در محل تمرین تیم فرازبام خائیز دهدشت حاضر شد و با عوامل این تیم گفت و گو گرد.

 

در بازی داربی با اختلاف بالا تیم نفت و گاز گچساران را شکست خواهیم داد/ با پشتیبانی مدیر عامل و تلاش بازیکنان تیم اول تا سوم لیگ خواهیم شد + تصاویر

قایم مقام باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک اظهار کرد: امسال با یک تیم بسیار آماده در لیگ برتر هندبال کشور شرکت کردیم هم بسیار هزینه کردیم، هم سخت تلاش کردیم و هم مردم خیلی خوب حمایت کردند ان شا الله که بتوانیم جواب محبت های مردم شهر دهدشت را بدهیم.

وی در مورد ارزیابی خود از تیم فرازبام خائیز دهدشت در این سه هفته ابتدایی لیگ عنوان کرد: تیم فرازبام خائیز دهدشت تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان شاخص بومی و غیر بومی در قالب یک تیم با تجربه، جوان و آینده دار برخوردار است، تا اینجای کار نیز عملکرد فوق العاده ای داشته است ان شاء الله که بتوانیم یکی از سه تیم اول لیگ امسال باشیم.

کرم پرما در مورد بازی داربی ابراز کرد: تیم نفت و گاز گچساران چندین سال است که در لیگ برتر هندبال ایران حضور دارد و سال گذشته قهرمان لیگ برتر شده است و یکی دو بار نیز در رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور پیدا کرد، این تیم یک تیم بسیار با تجربه و سرعتی است و مربی خوبی هم دارد.

وی ادامه داد: از آن جایی که قبلآ یک دیدار دوستانه با تیم نفت و گاز گچساران داشتیم و در آن بازی پیروز شدیم این بار هم برای کسب نتیجه و پیروزی به میدان خواهیم رفت و می خواهیم که با اختلاف بالا نیز پیروز میدان باشیم و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم.

مدیر اجرایی تیم فرازبام خائیز بیان کرد: همان طوری که در بازی قبلی با سپاهان برای پیروزی به میدان رفتیم در این بازی هم با همین روحیه و برای کسب نتیجه به میدان می رویم و امیدوارم که ان شاء الله بتوانیم جلوی هواداران خود سربلند باشیم.

وی عنوان کرد: از روز اول مردم فهیم شهرستان به نحو شایسته ای از تیم خودشان حمایت کردند و در بازی های اخیر که در خانه برگزار شد حضورشان بی نظیر بود، از این به بعد هم انتظار داریم مردم بیشتری به سالن بیابند و بیشتر و پر شور تر تیم خودشان را تشویق کنند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان کهگیلویه به لحاظ فرهنگی قدمت بسیار بالایی دارد و بازی هندبال نیز یک بازی بسیار حساسی است به همین خاطر از تماشاگران انتظار داریم در حین انجام بازی نظم را رعایت کنند و خدایی نکرده کاری نکنند که وقفه ای در بازی ایجاد شود و تا ثانیه های پایانی به تشویق تیم خودشان بپردازند.

پرما در پایان صحبت های خود گفت: امسال اولین سالی است که در لیگ برتر حضور داریم به همین خاطر از مدیران و مسئولان شهرستانی انتظار داریم که تیم فرازبام خائیز را به صورت ویژه حمایت کنند تا ما بتوانیم با انگیره بیشتری به میدان برویم و با انجام بازی های خوب یکی از تیم های اول لیگ امسال باشیم.

 

در بازی داربی با اختلاف بالا تیم نفت و گاز گچساران را شکست خواهیم داد/ با پشتیبانی مدیر عامل و تلاش بازیکنان تیم اول تا سوم لیگ خواهیم شد + تصاویر

در ادامه، سرمربی تیم فرازبام خائیز دهدشت در مورد بازی با سپاهان اظهار کرد: در بازی قبلی با سپاهان، آن چنان که لازم بود نتوانستیم به خوبی عمل کنیم، هم من به عنوان سرمربی و هم بازیکنان به نوبه خود اشتباهاتی داشتند، امیدوارم که در بازی برگشت شرایطی پیش بیاید که جبران بازی رفت را بکنیم.

وی افزود: از شرایط بچه ها و تیم راضی هستم، خصوصآ از تماشاگران فهیم، شایسته و با اخلاق شهر دهدشت که آمدند و تا لحظات آخر بازی و حتی بعد از باخت تیم خودشان را یکپارچه تشویق و حمایت کردند بسیار سپاسگزارم.

ناصر سلیمی با اشاره به اینکه تیم نفت و گاز گچساران سال های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است، عنوان کرد: این تیم در 3 سال اخیر یکی از ستاره های لیگ برتر بوده است و از مربیان و بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است، ما نیز تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد و امیدوارم که در این دیدار با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.

وی در مورد آنالیز و ارزیابی تیم نفت و گاز گچساران ابراز کرد: فیلم بازی های قبلی این تیم را با دقت تمام نگاه کردیم و روی تکنیک بازیکنان و تاکتیک های شخصی و گروهی که دارند مطالعه و کار کردیم و بر اساس همین مطالعات سعی کردیم نقاط ضعف این تیم را برجسته کنیم و در تمرینات نیز تلاش کردیم روی نقاط ضعف و قوت آنها تکیه کنیم، ان شاء الله با استفاده از همین برنامه ها بتوانیم نتیجه خوبی در این بازی کسب کنیم.

سلیمی در مورد وضعیت فیزیکی و محرومیت بازیکنان بیان کرد: خوشبختانه هیچ یک از بازیکنان مصدومیت خاصی ندارند و بازیکن محرومی هم نداریم.

سرمربی تیم فرازبام خائیز در مورد جایگاه تیم در پایان فصل عنوان کرد: نه من بلکه هیچ مربی دیگری هم نمی تواند قول قهرمانی بدهد اما چنانچه شرایط فرهم شود با پشتیبانی پارسایی مدیر عامل تیم فرازبام خائیز دهدشت و تلاش بازیکنان می توانیم یکی از مقام های اول تا سوم لیگ را کسب کنیم.

 

در بازی داربی با اختلاف بالا تیم نفت و گاز گچساران را شکست خواهیم داد/ با پشتیبانی مدیر عامل و تلاش بازیکنان تیم اول تا سوم لیگ خواهیم شد + تصاویر

در ادامه چهره خندان تیم فرازبام خائیز و سنگربان این تیم اظهار کرد: من خوشحالم که به عنوان عضو کوچکی از تیم فرازبام خائیز بتوانم لبخند و خوشحالی را به مردم این شهر هدیه کنم.

عباس اسد زاده ابراز کرد: بازی با تیم نفت و گاز گچساران بازی آسانی نخواهد بود اما من و سایر بازیکنان هیچ ترسی از آنها نداریم و ان شاء الله اول به یاری خدا و دوم با حمایت تماشاگران این تیم را شکست خواهیم داد.

 

عکس و گزارش: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار