در زمان انتشار این خبر اتفاقا استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تهران روز پر کاری داشت و در حال دیدار و رایزنی های مهمی برای کمک به توسعه استان بود.
کد خبر: ۶۷۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 31 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیاسی ، از ساعاتی پیش برخی رسانه های استان در خبری غیر رسمی و تایید نشده اعلام نمودند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد احتمالا تغییر خواهد کرد . 
در بخش های از این خبر آمده بود که احتمالا علی محمد احمدی به استان لرستان می رود و جای موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمدی این استان را خواهد گرفت و خادمی هم به قم خواهد رفت. اما در زمان انتشار این خبر اتفاقا استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تهران روز پر کاری داشت و در حال دیدار و رایزنی های مهمی برای کمک به توسعه استان بود.
استاندار امروز روز پرکاری در تهران داشت و علاوه بر دیدار با سفیر کشور اسلواکی با معاون عمرانی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهداریها، معاون وزیر بهداشت و درمان و علوم پزشکی و مدیرعامل بانک سپه کشور دیدار و گفتگو کرد.
معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه های آب ،کشاورزی، صنعت، گردشگری و منابع غنی زیر زمینی از جمله محورهای رایزنی‌های احمدی با این افراد بود.
استاندار در این دیدارها ، کهگیلویه و بویراحمد را  استانی بکر و ناشناخته خواند و افزود: این استان با توجه به پتانسیل های طبیعی و خدادادی می تواند مقصد جدیدی برای سرمایه گذاران و صنعتگران باشد.
سید محمد تقوی مدیر کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در گفتگو با تابناک ضمن اعلام دیدارهای استاندار در تهران و در خصوص شایعات تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روزی که دکتر احمدی در تهران مشغول مذاکره و رایزنی جهت حل مشکلات استان است ، برخی رسانه ها دست به شایعه سازی و شیطنت رسانه ای می زنند و به جای آنکه دوشادوش و همراه با دولتمردان در استان به توسعه همگانی و جهش استان کمک کنند دست به یک سری شایعات می زنند.
وی ضمن تقدیر از رسانه ها و دغدغه آنها در کسب و درج خبر  عنوان کرد: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی و نمایندگان بیدار و آگاه جامعه باید خود پایان بخش شایعات باشند و اجازه برخی جو سازی ها از سوی افراد نااهل را ندهند.
تقوی رسانه ها را یار و یاور دولت خواند و افزود: ما ضمن اعتقاد به گردش آزاد اطلاعات و آزادی بیان ،همواره نیازمند همراهی اصحاب رسانه در رسیدن به توسعه استان هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار