تابناک گزارش می دهد؛
بیژنی مفرد بیان داشت: در این مدت 3 ماهی که از راه اندازی مرکز کارگزاری در سطح شهر دهدشت میگذرد حدود 15 الی 20 هزار نفر برای خدمات تعویض و تمدید دفترچه به این مرکز مراجعه کردند.
کد خبر: ۶۷۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ 31 October 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مسئول کارگزاری تآمین اجتماعی دهدشت در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک اظهار داشت: مطابق مصوبه سازمان تآمین اجتماعی مبنی بر تآسیس و راه اندازی مراکز کارگزاری در سطح کشور، این مرکز کارگزاری نیز بر اساس همان مصوبه در سال 96 موفق به دریافت مجوز در سطح شهر دهدشت شد.

وی افزود: از طریق برگزاری آزمون در مهرماه سال 96، در این آزمون به عنوان نفر اول انتخاب شدم و بعد از مراحل گزینش و انجام مصاحبه، نهایتآ تا تیرماه سال جاری نسبت به راه اندازی و تآسیس دفتر کارگزاری اقدام و از ابتدای مرداد ماه 97 به همراه دیگر پرسنل در این مرکز کارگزاری به شهروندان خدمات ارائه می دهیم.

رضا بیژنی مفرد ابراز داشت: با توجه به میزان بسیار بالای مراجعین به ادارات تآمین اجتماعی، مراکز کارگزاری در سطح کشور راه اندازی شد تا از این طریق بخشی از میزان مراجعین به ادارات تآمین اجتماعی کاهش یابد.

وی ادامه داد: در سطح شهر دهدشت ماهیانه چیزی میانگین 7 هزار دفترچه درمانی تعویض و یا تمدید می شود و کاهش همین میزان مراجعه به اداره تامین اجتماعی دهدشت می تواند گام بزرگی در راستای خدمات دهی مطلوبتر به بیمه شدگان باشد.

بیژنی مفرد بیان داشت: در این مدت 3 ماهی که از راه اندازی مرکز کارگزاری در سطح شهر دهدشت میگذرد حدود 15 الی 20 هزار نفر برای خدمات تعویض و تمدید دفترچه به این مرکز مراجعه کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر تعویض و تمدید دفترچه بیمه شدگان تامین اجتماعی سایر خدمات از قبیل پرداخت حق بیمه، دریافت دیسکت حق بیمه پیمانکاران و ادارات و خدماتی از این قبیل در این مرکز به مراجعین ارایه می شود.

بیژنی مفرد عنوان کرد: بخش دیگری از خدماتی که در این کارگزاری انجام می شود مربوط به مراحل مقدماتی وصول مطالبات و نیز ابلاغیه هاست که در معرض عموم مردم نیست اما از جمله مهمترین خدماتی است که در این مرکز انجام می شوند.

وی ادامه داد: خدمات دیگری هم در این مرکز کارگزاری ارایه می شود که هنوز به آنها دسترسی نداریم و به محض دسترسی به این خدمات، تمامی آنها در این مرکز به شهروندان و بیمه شدگان ارایه خواهد شد.

مسئول کارگزاری تآمین اجتماعی دهدشت بیان کرد: در این مرکز مجموعآ تعداد 8 نفر پرسنل اشتغال دارند و حقوق و مزایای آنها از سوی مدیر مسئول مرکز پرداخت می شود و چنانچه خدمات دیگری هم افزوده شود باز با تمام توان و با کیفیت مطلوبتری به مردم عزیز ارایه می دهیم.

وی با اشاره به میزان قابل توجه کاهش مراجعات به اداره تامین اجتماعی دهدشت و روان سازی ارایه خدمات عنوان کرد: چنانچه اکنون وارد اداره تآمین اجتماعی دهدشت شوید دیگر خبری از صف های طولانی تعویض دفترچه نیست و همین عامل باعث می شود که پرسنل اداره تآمین اجتماعی در ارایه دیگر خدمات به شهروندان بتوانند با فراغ بال بیشتری اقدام کنند و این بزرگترین مزیت تاسیس مراکز کارگزاری است.

بیژنی مفرد خاطر نشان کرد: امیدواریم که در آینده شاهد شرایط مطلوبتری از ارایه خدمات در این مرکز باشیم و چنانچه مدیران تآمین اجتماعی همکاری بیشتری با مراکز کارگزاری داشته باشند قطعاً شاهد روال بهتری خواهیم بود.

وی با اشاره به شرایط استخدام نیروها بیان کرد: استخدام پرسنل از سوی کارگزاری و با نظارت حراست تآمین اجتماعی انجام شد.

بیژنی مفرد با اشاره به میزان بالای مراجعین به مرکز کارگزاری عنوان کرد: بخش بالایی از مراجعین مربوط به تعویض و تمدید دفترچه های خدمات درمانی است اما در مجموع روزانه بین 250 تا 300 نفر برای دریافت خدمات به این مرکز مراجعه می کنند.

وی با اشاره به تعداد مراکز کارگزاری در سطح استان ابراز کرد: با توجه به اینکه در سطح استان 3 مرکز تآمین اجتماعی وجود دارد پس بر همین اساس 3 مرکز کارگزاری نیز در سطح استان وجود دارد.

بیژنی مفرد تصریح کرد: مراکز کارگزاری مختص به یک شهرستان نیست و از هر نقطه ای از کشور می تواند در این مراکز خدمات دریافت می کند.

این مسئول در پایان صحبت های خود گفت: در حال حاضر که مشکل خاصی وجود ندارد اما از آن جایی که این مرکز کارگزاری تازه تآسیس شده است و مدیران و مسئولان شهرستانی که تاکنون نسبت به تاسیس این مرکز نظر مساعدی داشتند امیدواریم که از این به بعد نیز نظرشان در خصوص فعالیت این مرکز مساعدتر شود.

 

عکس و گزارش: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار