در جلسه هماهنگی ۱۳ آبان کبگیان مطرح شد:
به دعوت مسئول شورای هماهنگی کبگیان جلسه هماهنگی راهپیمائی 13آبان در ساختمان شورای شهرچیتاب برگزارشد.
کد خبر: ۶۷۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶ 02 November 2018
به گزارش تابناک ازچیتاب، به دعوت مسئول شورای هماهنگی کبگیان جلسه هماهنگی راهپیمائی 13آبان در ساختمان شورای شهرچیتاب برگزارشد.
مهران گودرزیان بخشدار کبگیان بااشاره به فرارسیدن سیزده آبان گفت: آنچه الان مامسئولان را در صندلی ریاست درنهایت آرامش خاطر وامنیت حاضر برای خدمت رسانی به ملت قرار داده نظیر همین قیام 13آبانها است که عدم حضور مامسئولان خیانت به آرمانهای انقلاب وخون شهداست.
گودرزیان افزود: از شخص ریاست محترم جمهوری گرفته تا مَنِ بخشدار وتمامی کارکنان هیئت دولت در رده های متفاوت عرق شرکت در یادمانهای انقلاب وبرگزاری ارزشهای دفاع مقدس با وظیفه ملی و دینی را داریم زیرا شریان حیاتی انقلاب وجود پر رنگ مردم ومسئولین باوحدت حضور در میدان است که به ما میفهماند دشمن تا لحظه آخر شیطان صفت ناامید نخواهدشد.
بخشدار کبگیان با اعتراض به حضور کمرنگ عده ای مسئولان اداری در برنامه های فرهنگی مذهبی ملی گفت: بعداز چندین بار اخطار به مسئولین ادارات دربخش از این تاریخ به بعد باجدیت عدم حضور تک تک عزیزان مکتوب به حراست اداره مزبور ارسال خواهد شد وقطعا بابرخورد قانونی مواجه خواهندشد.
 
 گودرزیان

کریمداد موحدی ریاست شورای شهر چیتاب هم بااشاره به فرار رسیدن یادواره روزهای شکل گیری قیام مردمی تثبیت انقلاب اسلامی گفت: تلاش دشمن در سرد مزاجی مردم، نسبت به برگزاری اعیاد ومناسک متعدد منتسب به آرمانهای انقلاب و دفاع مقدس نشانه ترس جهانی آنان از جهانی شدن انقلاب اسلامی در دنیاست که ماباید درنهایت تلاش بادل وجان از آن دفاع کنیم.
در ادامه منوچهر کاشفی مسئول شورای هماهنگی کبگیان باتشکر از حضور حاظران در جلسه و تبریک فرا رسیدن سیزده آبان گفت: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و انقلاب در بیداد طاغوت زمان نشان از انفجار نوری بود که امروزه بعنوان انقلاب اسلامی مبدا بیداری جهان برای رهایی از یوغ ظلم وستم است.
مسئول شورای هماهنگی کبگیان باتشکر از بخشدار و شورای اداری حاظردرجلسه گفت: تجلی حضور شماعزیزان باهماهنگی افراد مرتبط باحیطه کاری خود در شکوه حضور مردم این حماسه حضور را داغتر از سالهای گذشته به رخ جهانیان خواهد کشید زیرا دشمن در روئیای نامعقولش بدنبال جبران تسخیر لانه خود درپی تخریب انقلاب و ولایت فقیه است اما مردم کبگیان باحضور خود در راهپیمائی۱۳آبان امسال از میدان بسیج به سمت میدان امام حسین(ع) درمرکز بخش همکام با آحاد ملت ایران بازهم امیدهای دشمن و آرزوی فتنه گران را به یاس مبدل خواهند کرد٫.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار