امام جمعه کبگیان:
حجت الاسلام وحدانی فر : ما ازگدایی کردن در برابر غرب و کدخدایی و پرستش استکبار پیامدهایی جز از دست دادن شرکای راهبردی ،تحقیر ملت و رعایت نکردن شأن آنان(مانندبرجام،مسئله دانمارک و. . .) ومعطل ماندن متوقف شدن فرصت سوزی درکشور باتقابل با اقتصاد مقاومتی واضمحلال استعدادهای درونی جوانان چیزی عایدمان نشد زیراهمه جهان که غرب نیست و غربگرائی درسایه غرب گدائی بوجود آمد وباید عبرت گرفت.
کد خبر: ۶۷۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ 02 November 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر درخطبه های نماز عبادی سیاسی 11 آبان 1397 کبگیان  با توصیه خود و نمازکزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی(ع) و رحلت نبی مُکّرَمِ اسلام گفت: اهل پایداری در اقامه به موقع نماز کسانی هستند که از محاسبه اعمال درآخرت باکی ندارند، و بدون توجه به مدل گرائی عده ای در دین، از مال خود زکات می پردازند وباولایتمداری و برائت ازمشرکین اهل حج و روزه گرفتن باشند.
امام جمعه کبگیان باتبریک سیزده آبان گفت: تقارن سیزده آبان امسال با تحریمهای وعده داده دشمن باعث بیداری نسبت به مسئله استکبار ستیزی که از اصول مهم وحساس انقلاب اسلامی است میگردد، چون دشمن عمدا این روز را انتخاب کرده که به بهانه عدم شعار با فرافکنی بگوید بخاطر مرگ بر آمریکا 13آبان شمارا تحریم کرده ایم و هرکجا در مقابل هرمسئله ای مرتبط با منفعت استکبار ایستادیم موفق شدیم.
خطیب جمعه کبگیان بااشاره به استکبار ستیزی افزود: سیره پیامبر واولیاءالله استکبارستیزی ومقابله باظلم بود وبا تعداد کم باعملِ به شعار إِن تَنصُراللهِ یَنصُرکُم خدا ودین خدا را یاری کرد وبا کمک خدا موفق به غلبه براستکبار وتثبیت بنیان اسلام شد.
این خطیب جمعه بااشاره به مسئله تحریمها گفت:با گذشت بیش از40سال ازتحاریم دشمن دراندیشه نابارور خود خواهان توقف قطار انقلاب در ایستگاه چهلم است اما اگر وعده امسالش هم مثل تابستان داغی بود (گرانی،سقوط دلار و. . .) که قولش  را داده بود بازهم کشور سقوط نکرد.
وی تصریح کرد: امروز باهَمَهٔ مُشکِلاتِ گرانی تَوَرُم و سَختی  تلاش دشمن برهمین مسئله زوم شده است ولی علی رغم همه نقدها به عدمِ کارآئی مسئولین، عدم توجه ومدیریت لازم درسایه بی تفاوتی نسبت به برخی از مسائل نباید تصفیه حساب سیاسی کرد بلکه خارج از فراموش کردن مشکلات توسط مسئولین با ایستادگی همگانی در برابر دشمن پیروز وسربلند شویم.
وحدانی فر افزود: آمریکا دیگرچیزی برای تحریم ندارد بلکه دراندیشه فروش نفت ایران به صفر است که هم امریکا میداند وهم دیگران بدانند اگر قرار باشد نفت جمهوری اسلامی ایران به فروش نرسد اینجا ما هستیم که با بستن شاهراه تنگه هرمز تصمیم می گیریم هیچ نفتی در خاورمیانه به فروش نخواهد رسید.
دکتر وحدانی فر بااشاره به خسارتهای غربگرائی درکشور هم گفت: نگاه به غرب گاهی دلسوزی وخیانت وگاهی ساده لوحیست که تفسیر به دلسوزی غرب برای ما اندیشه نامفهومیست زیرا بهانه دادن به غرب در قبال اجرای خواسته های آنان تنها ضرر نصیب ملت ایران کرد.
وی گفت: ما ازگدایی کردن در برابر غرب و کدخدایی و پرستش استکبار پیامدهایی جز از دست دادن شرکای راهبردی ،تحقیر ملت و رعایت نکردن شأن آنان(مانندبرجام،مسئله دانمارک و. . .) ومعطل ماندن متوقف شدن فرصت سوزی درکشور باتقابل با اقتصاد مقاومتی واضمحلال استعدادهای درونی جوانان چیزی عایدمان نشد زیراهمه جهان که غرب نیست و غربگرائی درسایه غرب گدائی بوجود آمد وباید عبرت گرفت.
امام جمعه کبگیان با اشاره به مسئله اربعین هم گفت: تجلی حضور بیش از20میلیونی مسلمین باعشق و ایثار در10روز آن هم در کشوری که سالهادربندصدام ویاغی گری بمباران آمریکاو جلادان داعش بود به جهانیان ثابت کرد که ایستادگی تشیع دربرابر تمام دنیای اقتصادی استکبار برای خدشه در همایش اربعین منجر به قدرت اتحاد وپویائی درشکوه برگزاری گردید و همگان با ندای عجیبی اعلام آمادگی ظهور قائم آل محمد را سرمیدادند که این لرزه براندام آمریکا وسگ حلقه به گوشش اسرائیل وگاوشیردهش آل صعود انداخت که انشالله به حول وقوه الهی واتحاد قدرت اسلام ناب محمدی بزودی دنیا تحت لوای یک حکومت در عدل وداد ریشه استعمار واستکبار را درهم خواهدشکست٫.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار