مدیرعامل و سر مربی تیم ها در گفت و گوی اختصاصی با تابناک مطرح کردند؛
در بازی داربی استانی هندبال در لیگ برتر کشور، تیم فرازبام خائیز دهدشت با تکیه بر تجربه و دقت بازیکنان خود توانست با نتیجه 32 بر 28 و با اختلاف 4 گل و با قاطعیت هر چه تمامتر از سد تیم ریشه دار نفت و گاز گچساران به راحتی عبور کند.
کد خبر: ۶۷۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰ 03 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور پنج شنبه 10 آبان ماه سال جاری در یک داربی حساس و دیدنی دو تیم هم استانی فرازبام خائیز دهدشت و نفت و گاز گچساران در سالن شهید باهنر دهدشت با هم دیدار کردند.

با توجه به حساسیت این بازی مهم و بسیار تعیین کننده در جدول امتیازات، بعد از دو نیمه بسیار جنگنده از سوی هر دو تا تیم، سرانجام این تیم فرازبام خائیز دهدشت بود که با تکیه بر تجربه و دقت بازیکنان خود توانست با نتیجه 32 بر 28 و با اختلاف 4 گل و با قاطعیت هر چه تمامتر از سد تیم ریشه دار نفت و گاز گچساران به راحتی عبور کند.

 

فرازبام خائیز دهدشت یک تیم سرعتی، تاکتیکی و با تجربه است/ امیدوارم دهدشت، سبزواری باشد برای استان/ نفت و گاز گچساران با تمام توان به دهدشت آمد/ این بازی در تاریخ ثبت خواهد شد + تصاویر

سرمربی نفت و گاز گچساران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و از این بابت به هر دو تا تیم تبریک میگویم، تیم فرازبام خائیز دهدشت بازیکنان ملی پوش زیادی دارد و تجربه خیلی خوبی هم دارد و حتی از سرمربی با تجربه ای نیز استفاده می کند در مقابل تیم نفت و گاز گچساران تیم جوان اما کم تجربه ای است و می خواهد برای آینده زحمات بسیار زیادی بکشد، ان شاء الله که بتوانیم برای نیم فصل دوم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی با اشاره به بازی داربی عنوان کرد: در دقایقی از بازی، بازیکنان تیم فرازبام خائیز خسته می شدند و بازی را از دست می دادند در مقابل همین روند برای تیم نفت و گاز هم اتفاق میفتاد، در نیمه اول یکی دو تا از بازیکنان اصلی تیم ما مصدوم شدند و نتوانستند به بازی ادامه دهند، روی نیمکت هم بازیکن بزرگسال با تجربه کم دارم و بیشتر از بازیکنان نوجوانان و جوانان در این بازی استفاده کردم و همین عامل هم باعث شد که این بازیکنان احساسی بازی کنند.

مهدی آزاد منجیری ابراز داشت: تیم فرازبام خائیز دهدشت به درستی از شرایط پیش آمده استفاده کرد و در پایان نیمه اول توانست اختلاف را بیشتر کند و در ادامه بازی نیز با استفاده از تاکتیک و تجربه خود توانست پیروز میدان باشد.

وی در مورد تیم فرازبام خائیز دهدشت بیان داشت: روی عملکرد جناب پارسایی مدیرعامل و مربی تیم شناخت کافی داشتم و میدانستم که کارهای خوبی برای هندبال شهرستان انجام داده است، پارسایی تیم بسیار خوبی را دور هم جمع کرده است و از سرمربی خوبی هم استفاده می کند، امیدوارم که در سال های بعد تجربیات بیشتری نیز کسب کند.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در خصوص نحوه قضاوت بازی عنوان کرد: در مورد نحوه قضاوت داوری حرف خاصی ندارم اما اشتباهات داوری جزیی از بازی است و قطعآ در بازی اشتباهات پیش می آید.

وی با اشاره به میزبانی مردم شهر دهدشت ابراز کرد: شهر دهدشت شهری است که می تواند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد، هندبال در این شهر در حال رشد کردن است و به کمک مسئولان نیاز دارد تا این تیم راه بیفتد و در سالهای آینده سبزوری باشد برای استان.

آزاد منجیری با اشاره به اینکه آیا بازی امروز در حد یک بازی داربی بود، بیان داشت: با توجه به اینکه تیم فرازبام خائیز دهدشت بازیکنان بسیار خوبی دارد و به لحاظ فنی نسبت به نفت و گاز گچساران عملکرد ایده آل تری داشت، به عنوان یک بازی داربی بازی خیلی خوب و زیبایی بود و هر دو تا تیم بسیار جنگنده بازی کردند.

سرمربی نفت و گاز گچساران در پایان صحبت های خود گفت: مجددآ برای این پیروزی به کادر فنی تیم فرازبام خائیز دهدشت تبریک عرض میکنم و امیدوارم که هر دو تا تیم در لیگ برتر هندبال عنوان دار شوند و به روی سکو بروند.

 

فرازبام خائیز دهدشت یک تیم سرعتی، تاکتیکی و با تجربه است/ امیدوارم دهدشت، سبزواری باشد برای استان/ نفت و گاز گچساران با تمام توان به دهدشت آمد/ این بازی در تاریخ ثبت خواهد شد + تصاویر

مدیر عامل تیم فرازبام خائیز دهدشت اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تا تیم برای کسب پیروزی به میدان آمدند، ما در تیم فرازبام خائیز بازیکنان بسیار خوبی داریم و فقط باید به درستی مدیریت کنیم و بازیکنان را باهم مچ کنیم.

وی افزود: فضای لیگ فضای راحتی نیست و امیدواریم که مجموعه تیم، فضایی را به وجود بیاورند که با حمایت مردم فهیم شهر دهدشت همچنان مسیر رو به رشد خود را ادامه بدهد، از سویی دیگر خوشحالیم که به عنوان سفیر ورزش کهگیلویه می توانیم ساعتی مردم شهرستان را خوشحال کنیم.

مجید پارسایی ابراز داشت: تیم نفت و گاز گچساران در یک کلام مجموعه فعلی نفت و گاز گچساران است و این تیم با تمام نیروها و بازیکنانش به دیدار فراز بام خائیز دهدشت آمد.

وی ادامه داد: شاید بتوان گفت که مجموعه نفت و گاز گچساران به لحاظ دارا بودن امکانات و شرایط ایده آلی که دارد در واقع بار ورزش استان در بحث قهرمانی را به دوش می کشد اما اکنون ما نیز آمده ایم که در کنار این تیم و همگام با هم بتوانیم برای ورزش استان افتخار آفرینی کنیم.

مدیرعامل فرازبام خائیز دهدشت بیان داشت: در واقع بازی دربی بین تیم هایی است که سالیان زیادی رقیب هم باشند اما با توجه به اینکه امسال اولین سال حضور ما در لیگ برتر بوده است شاید نتوان واژه دربی را روی آن گذاشت اما یقینآ این بازی در تاریخ ثبت خواهد شد و هر چه که در تاریخ ثبت شود در آینده به عنوان دربی از آن یاد خواهد شد.

پارسایی در خصوص انتخاب داوران و ناظران بازی دربی اظهار داشت: از فدراسیون هندبال و جناب مهندس موسویان رییس کمیته داوران تشکر ویژه دارم، نظارت عالی بود، هر دو داور از تحصیلکرده های ورزش هندبال ایران بودند و با همراهی تماشاگران فضای بسیار خوبی را در سالن به نمایش گذاشتند.

پارسایی در پایان صحبت های خود گفت: امیدوارم که فدراسیون هندبال بخاطر شرایط حساس و پر شور تماشاگران دهدشتی، از دوارانی برای بازی در این شهر استفاده کند که ما را شرمنده مردم شهرمان نکنند.

 

فرازبام خائیز دهدشت یک تیم سرعتی، تاکتیکی و با تجربه است/ امیدوارم دهدشت، سبزواری باشد برای استان/ نفت و گاز گچساران با تمام توان به دهدشت آمد/ این بازی در تاریخ ثبت خواهد شد + تصاویر

سرمربی فرازبام خائیز دهدشت نیز اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و خدا را سپاس میگویم که با برد برای تیم ما همراه شد اما کارهای فنی که من انتظار داشتم بازیکنان به صورت کامل انجام دهند، عملی نشد و امیدوارم که در بازی بعدی بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

وی با اشاره به کیفیت بازی عنوان کرد: کیفیت بازی خوب بود و هر دو تا تیم نیز خوب کار کردند، با توجه به اینکه نفت و گاز گچساران یکی از بهترین های حال حاضر لیگ برتر است خوشحالیم که توانستیم در مقابل این تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم و امیدوارم که در بازی برگشت هم شاهد یک بازی خوب باشیم.

ناصر سلیمی ابراز داشت: تماشاگران دهدشت استثنایی هستند هم فرهنگ بسیار بالایی دارند و هم تعصب زیادی دارند و تلفیق این دو با هم در بازی امروز به خوبی به نمایش گذاشته شد، یک سالن پر از تماشاگر آنقدر به خوبی به تشویق تیم فرازبام خائیز پرداختند که علاوه بر امنیت داوران حتی تیم حریف نیز با احساس امنیت بیشتری بازی می کرد.

وی ادامه داد: من به نوبه خودم از مردم فهیم عاقل و با فرهنگ شهر دهدشت تشکر می کنم و امیدوارم در بازی های بعدی نیز ما را تنها نگذارند و تعدادشان نیز افزایش یابد.

سلیمی در پایان صحبت های خود گفت: بازی بعدی ما جمعه آینده در شهر سبزوار با تیم سبزوار است، سبزوار یکی از تیم های ریشه دار لیگ برتر هندبال کشور است که تماشاگران زیادی هم دارد، شاید بعد از بازی با سپاهان این بازی نیز یکی از بازی های بسیار سخت ما باشد.

 

عکس و گزارش: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار