نماینده ، مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور در راهپیمایی روز 13 آبان دعوت کرد.
کد خبر: ۶۷۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 03 November 2018
نماینده ، مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور در راهپیمایی روز 13 آبان دعوت کرد.
متن بیانیه:
بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۳ آبان یادآور تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۴۳ در اعتراض به معاهده ننگین کاپیتولاسیون و همچنین درس حماسه، ایثار و شهادت دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ ( انقلاب دوم در کلام آن پیر فرزانه ) می باشد.
سه حادثه و رخداد بسیار مهم در مقاطع زمانی متفاوت ولی بهم پیوسته و ماندگار که خوشبختانه گرامیداشت با شکوه و کم نظیر آن توسط ملت خداجوی ایران اسلامی همواره موجبات شگفتی، حیرت و یأس دشمنان و امیدواری ملت های آزادیخواه جهان شده است.
اینجانب به عنوان خادم مردم در خانه ملت از همگان، تمامی اقشار و صنوف مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه روحانیت معظم، خانواده های معزز و محترم شهداء، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان، دانش آموزان، دانشجویان، اساتید، فرهنگیان، ورزشکاران، کسبه و بازار، عشایر غیور، زنان و مردان، پیر و جوان دعوت می نمایم با ایمان به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از منویات مقام عظمای ولایت، همگام با ملت ایران اسلامی با روحیه ی انقلابی و بصیرت و آگاهی ناشی از«هیهات من الذله» سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبداله الحسین(ع) در راهپیمایی و گرامیداشت این روز بزرگ حضور یابند و مثل همیشه که در تمامی صحنه های انقلاب پیشرو و الگو بوده اند این بار نیز با روحیه ولایت مداری و استکبار ستیزی، دین خود را به انقلاب و نظام ادا نمایند و تجدید میثاق و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ببندند. چراکه به فرموده رهبر معظم انقلاب «کوتاه آمدن، آمریکا را گستاخ می کند و تنها راه، مقابله و ایستادگی است »
‌ همچنین فرمودند: 
«آمریکا به معنای واقعی، دشمن خبیث و اصلی است»

سربلندی و پیروزی ملت رشید ایران اسلامی در مقابل استکبار و صهیونیسم جهانی را از خدای سبحان مسئلت دارم.

                 عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار