تابناک گزارش می دهد؛
سرپرست و مدیرفنی تیم ملی نوجوانان هندبال کشور و مربی هندبال فراز بام خائیز دهدشت با حضور در دفتر استاندار از حمایت و زحمات جدی وی در ورزش استان و این تیم تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۷۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵ 03 November 2018

 

تقدیر و تشکر مدیر کشوری هندبال از استاندار + تصاویر

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار توجه به ورزش و برنامه های ورزشی استان را از اولویت ها خواند و بیان کرد: حمایت هدفمند و جدی از ورزش علاوه بر ساختن جامعه ای با نشاط و پرامید، معرفی همه جانبه استان را در پی خواهد داشت.

علی محمد احمدی با اشاره به دستاوردهای اجتماعی ورزش عنوان کرد: بدون شک دستاوردهای اجتماعی ورزش قابل مقایسه با منافع اقتصادی آن نیست و امروزه جامعه نیازمند این نوع دستاوردها و تقویت آنها در همه سطوح است.

استاندار با اشاره به حمایت جدی خود و مجموعه دولت از تیم های ورزشی و قهرمانی اظهار کرد: در تلاشیم از هر راهی که بتوانیم پشتیبان و حامی مالی و اقتصادی ورزش و جامعه ورزشی در استان باشیم.

احمدی، استعداد یابی و توجه به فکرهای نو، استراتژی ورزشی و همچنین برنامه ریزی مدون جامعه ورزش استان را از مسئولان و متولیان ورزش استان خواستار شد. وی افزود: جدیت، ابتکار، خلاقیت و دلسوزی می تواند منجر به توسعه و پیشرفت ورزش استان شود.

استاندار، تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت را الگوی خوبی برای سایر تیم های استان دانست که می تواند با جدیت به چنین جایگاهی برسند.

مجید پارسایی سرپرست و مدیر فنی تیم ملی هندبال و مدیر عامل و مربی تیم فرازبام خائیز دهدشت به همراه کرم پرما مدیر اجرایی باشگاه در دفتر استاندار حضور یافتند و از حمایت های استاندار تقدیر کردند.

در پایان گفتنی است، تیم فرازبام خائیز دهدشت که در حال حاضر در جایگاه سوم لیگ برترهندبال ایران قرار گرفته است در آخرین بازی خود در هفته چهارم لیگ برتر توانست تیم نفت و گاز گچساران قهرمان دور گذشته لیگ برتر ایران را با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ شکست دهد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار