کد خبر: ۶۷۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 04 November 2018
ایزانلو دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان تصریح کرد: تعداد ۵ نفر که با جعل و کپی برداری از کارت‌های عابربانک و اعتباری شهروندان، اقدام به کلاهبرداری رایانه‌ای و خارج کردن وجه از حساب‌های بانکی افراد می‌کردند، در شهرستان‌های بجنورد و مانه و سملقان دستگیر شدند.

وی افزود: طبق تحقیقات صورت گرفته، یکی از متهمین که جوانی ۲۵ ساله است، به برداشت مبلغ 650 میلیون ریال از حساب شکات اقرار نموده است که به نظر می‌رسد میزان کلاهبرداری بیش از این مقدار باشد.

دادستان مانه و سملقان اضافه کرد: طبق بررسی‌های اولیه، این متهمین با همدستی یکدیگر در شهرستان‌های بجنورد و مانه و سملقان، تعداد ۲۳ فقره کلاهبرداری مرتکب شده اند و علاوه بر آن در استان گلستان و همچنین شهرستان‌های کرج، مشهد و یاسوج نیز پرونده‌هایی در خصوص این موضوع برای متهمین تشکیل شده و در جریان رسیدگی قرار دارد.

این مقام قضایی اظهار داشت: با توجه به نتایج تحقیقات مقدماتی و مدارک بدست آمده، کلیه متهمین موردنظر با صدور قرار وثیقه و بعلت عجز از تودیع آن به زندان معرفی و اعزام شدند و تحقیقات تکمیلی تا زمان روشن شدن همه ابعاد ماجرا و همچنین رسیدگی به شکایت همه شکات کماکان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار