کد خبر: ۶۷۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 04 November 2018
صبح امروز (۱۳ آبان) راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولین  محلی و شمار زیادی از مردم همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد و دانش آموزان و اقشار مختلف  در شهرهای مختلف استان آغاز شد.

مردم همیشه در صحنه استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان بار دیگر اثبات کردند که تا آخرین قطره خون شان از آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

حاضران در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» پیام استکبار ستیزی مردم ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد را به نمایش گذاشتند.

دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی و در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با سردادن شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، بار دیگر آمادگی خود را برای انجام فرامین رهبری فرزانه انقلاب نشان دادند.

در این راهپیمایی که از ساعت ۹ و۳۰ دقیقه امروز صبح آغاز شد، با حضور پرشور اقشار مختلف مردمی، جمع زیادی از دانش آموزان، دانشجویان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان استانی و شهرستانی از میدان هفتم تیر - خیابان‌ های آیت الله طالقانی - خیابان جمهوری اسلامی تا میدان امام حسین (علیه السلام) یاسوج انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

سخنران راهپیمایی امروز در یاسوج علیرضا زاکانی دبیر مجمع عالی سازمان بسیج مستضعفان کشور بود.
 
راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرهای دوگنبدان، دهدشت، چرام، لنده، لیکک، باشت، پاتاوه، سوق، دیشموک، سی سخت و دیگر شهرها و بخش‌ های استان برگزار شد.
 
در پایان این مراسم، قطعنامه سراسری با عنوان آخرین مواضع ملت بزرگ و شریف ایران در مقابله با استکبار جهانی قرائت شد./شبستان
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار