کد خبر: ۶۷۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷ 04 November 2018
پیام تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم بصیر و ظلم ستیز استان ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

"تـظاهـرات 13 آبـان" ؛  امسـال فـریـاد  چهـل ســالۀ بـی اعتـمادی ملـت ایـران بر ســر آمـریـکا بود.

"تـظاهـرات 13 آبـان" ؛  " رمی جمرات" دیگری علیه شیطان بزرگ ، آمریکا بود.

فریادهای " هیهـات منـا الـذلـه" و " مـرگ بـر آمـریـکا  " در یوم الله 13 آبان در کران تا کران آسمان ایران و همزمان در نقاط مختلف استان قهرمان پرور کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز شد که خود نشانی از شکست تحریم های یک جانبه آمریکا  علیه ملت بزرگ ایران اسلامی و نماد قدرت نرم و وحدت کلمه ملت و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

از دریچۀ دوربین های خبری به وضوح شاهد بودیم ،  با اینکه 13 آبان امسال  ، آغاز دور جدید تحریم های گسترده ،  یک جانبه و ظالمانۀ آمریکا علیه مردم  ایران  بود ، مردم با حضوری  حماسی تر  از سال های قبل ،  پرشور تر فریاد "مرگ بر آمریکا" را سر دادند.

13 آبان ، امسال نشان خشم مقدس و انقلابی تعطیل ناپذیرایران ظلم ستیز از استکبار جهانی و" نـَـه  بـزرگ" به دشمن شماره یک بشریت آمریکای جنایت کار و سیلی محکمی علیه ترامپ رئیس جمهور ابله و دولتمردان دیکتاتورش بود.

13 آبان و حضور پرشور و حماسی مردم ، همان ترجمان  امروزی پیام راهبردی "هیهات منا الذله" حسینی و همان لعنت بر یزید زمان بود.

در مراسم تظاهرات یوم الله 13 آبان حسینیان زمان ، علیه یزیدیان دوران شوریدند. این تظاهرات بزرگ و سراسری حاوی پیام تاریخی ملت شجاع ، استکبار ستیز و عاشورایی ایران به استکبار و مصداق اتم و سردمدار آن ـ آمریکای جنایتکار ـ  در نفی هرگونه سلطه و نفوذ در ارکان ملت ، کشور ، انقلاب و  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که آماده می شود تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را به جشن بنشیند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ ضمن تقدیر و تشکراز حضور دشمن‌شکن ، گسترده و هوشمندانۀ مردم همیشه در صحنه ، فهیم ، لحظه شناس ، عاشورایی و ظلم ستیز استان کهگیلویه و بویراحمد در تماشایی ترین تظاهرات یوم‌الله 13 آبان، "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" ، از تمامی مسئولان ، عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم الله 13آبان در سراسر استان ، اصحاب محتـرم رسـانه‌ها ، جرایـد ، مطبـوعات و خبـرگزاری هـا و به ویـژه شبکه استانی دنا که در آگاه‌سازی عمومی ، روشنگری واغنای افکار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به‌نمایش‌درآوردن گوشه‌هایی هر چند کوچک از سیل خروشان مردم ولایتمدار استان ، نقش اساسی ایفا کردند ، تشکر و قدردانی می‌نماید و به موجب این حضور ماندگار مردمی و تاریخی ، به درگاه ایزد متعال جبین شکر و جبهۀ خضوع و تواضع می ساید و بر دستان مردم قهرمان استان کهگیلویه و بویراحمد به رسم ادب و احترام بوسه می زند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار