کد خبر: ۶۷۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ 05 November 2018
به جای اینکه من منتظر بودم{برای مواضعم} آقا به من تشر بزنند یک پیغام به من رسید و یک پیغام برای آن­هایی که علیه من حرف زدند.

امروز سالگرد فوت مردی است که مخالف و موافق و منتقدش او را به انصاف می شناختند. حبیب الله عسکراولادی در ماههای پایانی عمرش درخصوص میرحسین موسوی و مهدی کروبی حرف ها و مواضعی را بیان کرد که واکنش بسیاری از افراد را در پی داشت و حتی برخی اعضای موتلفه که عسگراولادی نقش پدری این حزب را داشت با سخنانی عجیب در مقابلش موضع گرفتند و به او تاختند. برخی از اعضای جامعه روحانیت در برابرش موضع گرفتند و کار به جایی رسید که حبیب الله اعلام کرد می خواهد هزینه تمام حرفهایش را خودش بپردازد به همین دلیل درخواست استعفا از موتلفه را داد.

وی در گفت و گویی با ماهنامه 42 در روزهای پایانی عمرش از واکنش رهبر معظم انقلاب نسبت به اظهاراتش خبر داد.

وی در بخشی از این گفت و گو گفت:«و ما ارسلناک الا رحمه للعالمین» که پیامبر ما تو را نفرستادیم مگر آنکه رحمتی برای جهانیان باشی. اگر در دعای افتتاح می­خوانیم: «و انت ارحم الراحمین فی موضع عفو و الرحمه و اشد المعاقبین فی موضع ...»، امام راحل و امامت زمان ما این­ها رشحه­ ای از رحمت­للعالمین ­اند. به جای اینکه من منتظر بودم{literal}{{/literal}برای مواضعم{literal}}{/literal} آقا به من تشر بزنند یک پیغام به من رسید و یک پیغام برای آن­هایی که علیه من حرف زدند. پیغامی که به بنده مرحمت فرمودند یادداشت شده بود روی یک نوشته. زنگ زدند از دفتر مبارک . گوشی را من برداشتم گفتند که در جلسه این عبارت گفته شده که ما به شما برسانیم. فرمودند که جواب هایی که شما دادید بهترین جواب­ها بود. دومرتبه، گفتند که برای اینکه اشتباه نشود از رو می‌خوانم و خواند، اما یک پیغام هم برای کسانی که علیه اینجانب حرف می زدند دادند و پیغام­شان این بوده که عسگراولادی نباید مورد اهانت قرار بگیرد و نگذارید به وی اهانت شود. من از آن روز شروع کردم تا حالا آقا را خصوصی ندیدم و هیچ گونه ارتباطی در این زمینه نداشتم غیر از اینکه پس از این پیام بنده دو تا گزارش خدمت ایشان فرستادم؛ یک گزارش70-60 صفحه­ ای فرستادم و نامه دوم هم متمم این را فرستادم، اما من نه جواب خواستم و نه درباره گزارش جواب دادند ولی صحبت­ های مشهد و صحبت­های اخیرشان حکایت دارد که ایشان رحمت للعالمین است./ خبرآنلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار