نامه جمعی از خانواده های ایثارگران نفت گچساران به نماینده و مسولان
قطعا اگر این موضوع پیگیری نشود ابعاد تازه ای از مصلحت اندیشی ها و سیاست بازی های مسئولین شهرستان و شرکت نفت به سمع و نظر مردم خواهد رسید چون در حفظ ارزشهای نظام و انقلاب و پاسداشت خون شهدا با هیچ مسئول و نهادی تعارف نداریم.
کد خبر: ۶۷۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ 07 November 2018
در خبرها آمده بود به دلیل بارش شدید باران یک دستگاه پل ارتباطی در «گچساران-پازنان-دیلم» تخریب شد که هم اکنون امکان تردد در این جاده وجود ندارد. در همین رابطه جمعی از خانواده های ایثارگران نفت گچساران با ارسال یادداشتی به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جزئیاتی را مطرح کرده اند و از اهمال و کم کاری برخی مسئولین این شهرستان گلایه داشته و خواستار پیگیری موضوع و ورود دادستانی به موضوع شده اند.
در متن ارسالی آمده است :
نماینده و مسئولین محترم شهرستان گچساران
بیش از یک سال پیش پل ارتباطی شهرستان گچساران به دیلم به دلیل دستورات غلط و محو کردن آثار نفت ریزی به آتش کشیده شد که به دلیل آتش سوزی گسترده و حرارات بالای آتش حاصل از مواد هیدروکربنی پل ارتباطی تخریب گردید و یک دستگاه نیسان پیکاپ شرکت نفت هم در این میان سوخت.
مسیر شهرستان گچساران به شهرستانهای دیلم و گناوه به دلیل عملیات خاک برداری و ایجاد جاده جدید مسدود و حدود یک ساعت به طول مسیر افزوده شده است که با تخریب این پل و مسدود شدن جاده، مسیر جدیدی از سمت بهبهان تعریف شد که طول مسیر دو چندان گردید.
مسئولین شرکت نفت گچساران با خونسردی تمام روزها مشغول لوله گذاری در ته دره و پر کردن آن با خاک و گل شدند و رنج و عذاب مردم و پرسنل شرکت نفت در این مدت غیر قابل توصیف بود که بالاخره با گذاشتن چند لوله و ایجاد مسیر انحرافی موقتا جاده باز شد و البته در طول این یک سال به دلیل انحرافی بودن مسیر حداقل دویست تصادف منجر به خسارت زیاد در همین نقطه روی داد و کسی پاسخگو نبود.
حالا سئوال اینجاست که چرا در این یکسال هیچ کس به فکر بازسازی پل نبود؟
چرا نهادهای نظارتی ورود نکردند؟
چرا دادستان محترم به عنوان مدعی العموم بابت این همه خسارت به وقت و مال مردم ورود نمی کند؟
چرا مسئولین محترم گچساران از جمله نماینده شهرستان و فرماندار هیچ عکس العملی نشان نداده اند؟
به نظر شما رواست که مردم و پرسنل زحمت کش شرکت نفت باز از مسیر گچساران بهبهان زیدون با پیچ خم های زیاد و نامناسب بودن جاده تردد کنند؟
آیا در برخورد با مسببین و مقصرین حادثه مصلحت اندیشی یا سیاست بازی جایگزین قانون شده است؟
قطعا اگر این موضوع پیگیری نشود ابعاد تازه ای از مصلحت اندیشی ها و سیاست بازی های مسئولین شهرستان و شرکت نفت به سمع و نظر مردم خواهد رسید چون در حفظ ارزشهای نظام و انقلاب و پاسداشت خون شهدا با هیچ مسئول و نهادی تعارف نداریم.
جمعی از خانواده های ایثارگران نفت گچساران
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
آقای دادستان شما که به امضای جعلی رمضان عباسی گیر دادین و گفتین برعلیه شهردار جعلی بود و خط شناس اثبات کرد که جعلی نیست و باز ادامه دادین و دست بردار نیستین این مهم تر است یا امضای جعلی ؟ چرا به تخلفات مدیر عامل شرکت نفت در جذب نیرو و در تخریب پل ورود نمی کنید ؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
نماینده شهر اگه میخاست پیگیر باشه پیگیر قولی بود که درسال ۹۳ به ۲۸ فرزند شهید پیمانکاری شرکت جهت تبدیل وضعیت داد میشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
به نظر شما دادستان میاد میگه صیدالی چرا تخلف کردی ؟ این چیزایی که این روزها به گوش می رسه تو گچساران و وقتی که دارن صرف باند بازی و رفیق بازی می کند جایی برای حمایت از حقوق مردم و مظلوم بافی نذاشته
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
وقتی اومدن کسانی که سر کار بودن رو اخراج کردن و بچه های پیمانکاران و مسئولین رو به کار گرفتن و از اقوام مدیر عامل هم چند نفر در بی بی حکیمه یک به کار گرفته شدند مگه مسئولی گفت چرا ؟ مگه نه جناب تاج گردون حمایت کرد که مادران کارگران اخراجی شب و روز گریه و نفرین کردند و البته آدم های بی دین درس نمی گیرند و نمی دانند خداوند یک بار رحم می کند حالا جریان پل هم همین است
ساعد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
به نظر شما وقتی پرسنل ببینن مدیر عامل اینقدر منفعل است و بی تدبیر انتظار دارین اونها تو کارخونه ها درست کار کنن؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار