کد خبر: ۶۷۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 08 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، روز دوشنبه 14آبا خانواده یکی از ساکنین روستای امامزاده سید محمود(ع) چاروسا به همراه زن بارداری با حضور در بستر درمانی قلعه رئیسی مشکلات خود را بیان کردند.
اسکندر موسوی‌نژاد شوهر این زن باردار در خصوص اتفاقات رخ داده عنوان کرد: ساعت 10صبح روز دوشنبه با حضور در بستر درمانی قلعه رئیسی به همراه همسر خود که باردار بود مشکلات خود را گفتیم که پرستاران و ماماهای شیفت گفتند که مشکلی ندارد و فرزندت را همین جا به دنیا می‌آوریم.
وی گفت: از ساعت 10صبح همسرم را به داخل اتاق ماما بردند و تا حدود ساعت های 1بعد از ظهر پیگیری کردیم و گفتند همچنان به دنیا نیامد و از آنها خواستم تا به شهرستان اعزامش کنند و هر دفعه که می‌گفتم ممانعت می‌کردند و می گفتند اگر  دوست دارید با ماشین شخصی انتقالش دهید.
وضعیت همسرم به نحوی نبود که با خودروی شخصی بشود جابه جا کرد و نیازمند آمبولانس بودیم  اما متاسفانه هر کاری می‌کردیم آمبولانس در اختیار قرار ندادند، و حتی بسیاری مواقع با یک ماما مورد درمان قرار می گرفت که از یکی از پرستاران می‌خواستیم که کمک کند اما به بهانه اینکه شیفتش تمام شده کمکی نکردند.
موسوی نژاد گفت: تمامی آزمایشاتی که در خصوص بارداری همسرم گرفتم و چندین نوار قلبی که گرفته شد هیچ گونه مشکلی وجود نداشت تا اینکه حدود ساعت های 4بعد از ظهر پرستاران و دکتر وقت اعلام کردند که فرزندت از بین رفت.
وی ادامه داد: تنها علت از بین رفتن فرزندم خفگی بود که توان پرستار و ماما به آن  نرسید و سبب شد تا همسرم که سالها تلاش کرد تا یک فرزند را به دنیا بیاورد با سهل انگاری یک پرستار و ماما از بین رود و موردی که بیشتر از همه ما را اذیت می کرد رفتاری بود که پرستاران و پزشک داشتند که بعد از این اتفاق به ما می گفتند هر جا دوست دارید ما را شکایت کنید و حتلا تنها علتی که این موضوع را رسانه می‌کنم این است که جلوی این اتفاقات گرفته شود تا برای یک خانواده دیگر رخ ندهد و شاهد چنین اتفاقی برای خانواده دیگری نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار