یادداشت ارسالی مخاطبان
چرا از آن همه دوربری گذشته که فقط بیشتر هزینه عملکردهاشان را پرداختی ،کسی حاضر نیست ،در دفاع از حقانیت شما نه طرفداری شما بنویسد و یا بگوید؟
کد خبر: ۶۷۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ 09 November 2018
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
در دفاع و نقد از هدایت خواه
هرازگاهی انتقادو بعضا تخریب هایی علیه جناب آقای دکتر هدایت خواه در سطح استان در فضای رسانه ای استان به راه می افتد ،شخصی که به قول خودشان ، اقبال مردمی ندارد،اما این اندازه برای آنها ،مهم و بلکه رعب آور است که تا لب به سخن می گشاید ،این همه جنجال به پا می شود؟ و وقتی  زمزمه ورودش به سیاست می شود ،جمیع اضداد،از باهنر و لاریجانی و مطهری گرفته تا استانداران اصلاح طلب و اصول گرای استان ،از جریانات راست سنتی و مدرن تا چپ سنتی و مدرن در استان ،امت واحده می شوند تا ایشان رای نیاورد و از قضا ساختارهای سیاسی استان در هر دوره ای اعم از دولت های قبل و حال و حتی سیستم های ناظر سیاسی استان ،هر کدام به نحوی پیدا و پنهان ،خواسته و ناخواسته در عدم توفیق ایشان در ورود به مجلس ،نقش منفی بازی می کنند .لابد اگر ایشان این اندازه ، منزوی و غیرمردمی است ،این همه جیزو بلیز و جار و جنجال برای آمدن و نیامدن ایشان به عرصه سیاست چیست ؟
می گویند  چرا  در شبکه دنا حضور دارد؟دیگری می گوید چرا نمایندگی آستان قدس به ایشان رسیده است ؟ رقیب سیاسی از توزیع بسته غذایی برآشفته می شود؟ و دیگری می پرسد چرا  در روستا کاخ ساخته است ؟
این خود از عجایب روزگار است که هیچ کس در این گیرو دار  سئوال نمی کند که ؟
۱- تمام نمایندگان و حتی اغلب نامزدهای نمایندگی ادوار مجلس استان ،چرا در استان ساکن نیستند و دقیقا در کدام کلان شهر حضور دارند؟ و  چگونه است که از برگشت هدایتخواه به روستا می پرسند؟
۲-چرا همه نمایندگان ادوار مجلس استان و حتی از نمایندگان فعلی مردم ما ،الان در شرکت های بزرگ اقتصادی که کمترینشان شرکت نفت هست ،شاغل شدند و هستند ؟ و هدایت خواه نشده است ،نه خودش و نه خانواده اش ؟
۳-چرا کسی سئوال نمی کند که فرزندان نمایندگان ادوار و حال فعلی مجلس کجا هستند و چه شرکت های خصوصی و دولتی و پیمانکاری در اختیار دارند ؟ولی فرزندان هدایت خواه بیکار هستند
۴-چرا کسی حداقل ۴نفر از بستگان و هم طایفه ای های هدایت خواه را نمی تواند برشمارد که در زمان ۸سال نمایندگی اش به نان و نوایی رسیده باشند ؟
۵- چرا کسی سئوال نمی کند ،قصه استخدام های فله ای طایفه ای در مرکز استان و یکی دیگر از شهرستان ها ،در چه زمانی و از طایفه کدام نمایندگان بودند و هستند ؟ چرا کسی نمی پرسد که کلیه مدیران استانی و شهرستانی در همه ادارات و حتی ارگان و نهاد ها از کدام طایفه و نزدیکان کدام نمایندگان حال و سابق استان هستند ؟
۶-چرا کسی از ژن های خوب استان در شرکت شستا و دیگر شرکت های خصوصی نمی گوید که از کدام جریان و با کدام رانت ها بوده است ؟
 به برخی مصاحبه های هدایت خواه خصوصا از کنار لاشه ها،ایراد وارد هست ،اما طبیعی است شبکه دنا از کسانی استفاده کند که بیشتر در بین مردم هستند نه کسانی که به هر دلیلی ترک دیار کرده و اساسا در بین مردم نیستند. چگونه است که نزدیک به  رای گیری ،باگرفتن شناسنامه ها در بین مردم پول نقد ،آرد و اقلام توزیع کردن ،توهین به مردم نیست و صدا از کسی بلند نمی شود  ،اما توزیع بسته غذا و سایر خدمات  طی چند سال به نقاط محروم استان نه شهرستان بویراحمد ،سیاسی و توهین به عزت مردم  محسوب می شود ؟
  آستان قدس اگر آب و نانی داشت ،قطعا به هدایت خواه نمی رسید! چرا مثلا مسئولیت سازمان حج و عتبات یا کانون های فرهنگی غیردولتی و .... هرگز به ایشان نمی رسد ؟
اما  چند نقد به آقای هدایت خواه
چرا از آن همه دوربری گذشته که فقط بیشتر هزینه عملکردهاشان را پرداختی ،کسی حاضر نیست ،در دفاع از حقانیت شما نه طرفداری شما بنویسد و یا بگوید؟
چگونه هست که جنابعالی  اینگونه بر ایدئولوژی و حق محوری تاکید داری  و حاضر نیستی ،در جواب  یک دانشجو از اظهار نظر در مورد یک نفر ،مصلحت اندیشانه صحبت نمایید ،اما تنی چند و البته قابل توجه از نزدیکان سیاسی و مدیران  دوران شما و حتی اعضای هیئتتان ایدئولوژی شان  با تغییر دولت و نماینده ،کم رنگ و یا تغییر می کند ؟
آیا وقت آن نرسیده  کمی هم به غیرانقلابی های دور و بر خودت نگاه کنید ؟جنابعالی از مفاخر کشور و استان هستید و البته آقای تاجگردون هم اگرچه شریک وضع فعلی در حوزه اقتصاد هستند و در نگاهشان  به سران فتنه ، عیار انقلابی گری شان به شدت ضعیف است ،اما در کشور و استان مورد اهتمام هستند. اما در پهنه سیاسی ،پایه رای تاجگردون در گچساران و تایید تعدادی از دوستان جنابعالی در مرکز استان توسط ایشان ،تردید جدی  صداقت برخی  اصول گرایان  را تداعی می کند . عدم اشراف شما به این مطلب و محصور شدن  در حلقه افراد مدعی ( یا هدایت خواه یا هرچه که ما گفتیم یا هیچ کس ) از نقاط نقد شماست که اجازه نمی دهند از سایر ظرفیت های موجود درکنار شما استفاده شود و از ظرفیت خود شما در تشکیل جبهه واحد در استان بهره برداری بهتری شودو اینگونه است که نقد هرکس و ناکسی واقع می شوید.
حسین زاده
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ظریف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
نمیدانم انهایی که به راحتی با ابروی مردم بالاخص دکتر هدایتخواه بازی میکنن چه جوابی در روز قیامت دارن بدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار