یک تولید کننده بخش کشاورزی در گفتگو با تابناک
حیدری گفت : امیدواریم استاندار اجازه ندهد این انحصار طلبان بیش از این در میدان وی بازی کنند و مطمئن باشد که ما هم در این مهم به وی کمک خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۷۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷ 10 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، این روزها موضوع صدور حکم ضربه شلاق برای دو تن از مدیران ارشد استانی توسط دستگاه قضایی از جمله مواردی است که به تیتر اول رسانه ها و شبکه های مجازی تبدیل شده است. یک تولید کننده بخش کشاورزی ، عضور شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت و همچنین عضور شورای زیتون کشور در این خصوص دیدگاه هایی دارد و معتقد است که مبارزه دستگاه قضایی با اینگونه مفاسد بسیار خوب و امیدوار کننده است و باید از طرف دیگر مسئولان سیاسی ، اجتماعی و آحاد مردم و حتی خود استاندار مورد حمایت دلگرم کننده قرار گیرد.
ازشنیدن اقدام دستگاه قضایی خوشحال شدم
علی حیدری در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت :به عنوان یک تولید کننده در بخش کشاورزی ، عضو شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت و عضو شورای زیتون کشور گرچه امسال باغات و سردرختی ها در حالت "آف" (ندادن محصول) و ناراحت بودیم و از نظر تولید مشکل داشتیم اما خبر مسرت بخش در خصوص صدور حکم قضایی برای دو مسئول متخلف ، نشان از جدیت دستگاه قضایی داشته که تا حدودی این نارحتی های ما را تحت شعاع قرار داد البته ما از قبل هم آدرس چنین تخلفاتی را در سطح مسئولان سیاسی کشور در استان داده بودیم .
حیدری افزود : خوشحال نیستیم که یک برادر دینی مرتکب خطایی شده است اما خوشحالیم که دستگاه قضایی با جدیت در خصوص متخلفین در هر جایگاهی اینگونه عمل می کند.
 
ازشنیدن اقدام دستگاه قضایی خوشحال شدم / قائده مثلث قدرت زده شد ، حالا نوبت دو ضلع دیگر است / استاندار اجازه ندهد انحصارطلبان در میدان وی بازی کنند! 
 
قائده مثلث قدرت زده شد ، حالا نوبت دو ضلع دیگر است
علی حیدری گفت : این گزارش این تخلفات را قبلا به برخی مسئولین داده بودیم و از آن ها خواسته بودیم مراقب مثلث قدرت در استان باشند و گفته بودیم که آن ها کارهایی را مخالف سیاست های حمایتی و به صورت گزینشی انجام می دهند.
عضو شورای زیتون کشور گفت : از این بابت خوشحالیم که علیرغم فشارهای جدی و سنگینی که از بیرون بر روی دستگاه قضایی وارد می کنند اما این دستگاه شجاعانه رای داده است و قائده مثلث قدرت در استان را به خوبی هدف قرار داده است و حالا هم انتظار داریم دست به کار شوند و دو ضلع دیگر را که خود آدرس های آنان را می دانند ، سر جای خود بنشانند.
وی افزود : البته زدن مثلث قدرت پریشان حالی هایی را برای پشت پرده این مثلث قدرت ایجاده کرده است و به شدت تلاش می شود تا این افراد را تبرئه کنند. که البته ما انتظار داریم با حساسیت هایی که در دستگاه قضایی می بینیم این تبرئه شکل نگیرد .
خوشحالی ما از بابت صدور حکم ضربه شلاق برای یک فرد نیست بلکه از شفافیت و جدیت دستگاه قضایی ، بویژه در این استان است و بسیار خرسند و امیدوار به آینده مبارزه با مفاسد هستیم.
 
ازشنیدن اقدام دستگاه قضایی خوشحال شدم / قائده مثلث قدرت زده شد ، حالا نوبت دو ضلع دیگر است / استاندار اجازه ندهد انحصارطلبان در میدان وی بازی کنند!
 
استاندار کاری نکند که به جای روز ، شب از این استان برود!
این عضو شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در ادامه افزود : در خصوص وضع مدیریتی استان در استانداری ما از اول موضع خود را به عنوان یک تولید کننده مشخص کردیم . هر چند به نظر می رسد استاندار دچار محدودیت هایی است اما از همان اول اعلام کردیم ما یک استاندار بدون حاشیه می خواهیم ولی متاسفانه کارهای با عجله ای انجام شد! اما الان انتظار داریم استاندار زیبایی گفتمان را قدر بدانند.
حیدری گفت : ما از اول گفتگو با استاندار را دوست داشتیم چرا که اتفاقی که در گفتگو رخ می دهد این است که اختلافات مشخص می شوند.
وی بیان کرد : ما بخش خصوصی و تولید کنندگان با استاندار هدف های مشترکی داریم . استاندار دوست دارد کار کند ما هم همینطور اما انتقادی که بر استاندار وجود دارد این است که به نظر می رسد روش ها در استانداری برای رسیدن به هدف ، خوب نیست .
عضو شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در ادامه بیان کرد : به نظر می رسد استاندار باید کمی مراقب باشد که این انگیزه و توانایی هایی که دارند را به کمک پتانسیل های موجود بیاورند.
حیدری افزود : استاندار باید سعی کند زاویه خود را با افرادی که مدعی قدرت هستند و تصور می کنند ، استانداری ، منابع و امتیازات برای آن ها است بیشتر کند. کسانی که شهرستان ها و مناطق و حتی پست های مدیریتی را با بی عدالتی محض سهم خود می دانند.
وی گفت : امیدواریم استاندار اجازه ندهد این انحصار طلبان بیش از این در میدان وی بازی کنند و مطمئن باشد که ما هم در این مهم به وی کمک خواهیم کرد.
حیدری در ادامه افزود : در خصوص حکم قضای برای معاون استاندار دوست داشتیم که این اتفاق در همان زمان ریاست وی بر جهاد کشاورزی رخ می داد و پای استانداری به موضوع باز نمی شد.
حیدری گفت : بطور طبیعی استاندار باید از معاون خود حمایت کند اما اینکار استاندار در شرایط فعلی قربانی کردن دستگاه استانداری و مدیریت خود برای یک نفر است که توصیه می کنیم استاندار وارد این موضوع به منظور حمایت از وی نشود .
وی گفت : خود استاندار هم باید بداند اگرچه عملکرد و انگیزه وی برای خدمت کردن برای ما روشن است اما یکی از مواردی که اجازه نداد استاندار در کار خود موفق باشد همین نوع انتصابات بوده است که اکنون باید وقت زیادی را برای توجیه آن صرف کند.
این تولید کننده بخش کشاورزی گفت : چنانچه استاندار بخواهد بیش از این که هست ، جریانات فردگرای تمامیت خواه غیر اصلاح طلب را حمایت کند به نظر من باید شب از این استان برود نه روز!



 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی و رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
سلام و درود بر نقش آفرینی شما سرداران درود میفرستم به روح امام خمینی (ره) که پدری کرد برای شما سربازان و فرزندان این دیار . درود بر حیدری جنگ تحمیلی و حیدری کشاورز تولید امروز
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
سلام برزیتون دارمطرح استان .جناب حیدری قریب به50نفردرجهادکشاورزی به کا گرفته شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار