کد خبر: ۶۷۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ 10 November 2018
پوستر سی امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد باحضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگردانان آثار نمایشی و جمعی از هنرمندان در یاسوج رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در آیین رونمایی از این پوستر اظهار کرد: این جشنواره ظرفیت بسیار مناسبی برای خلق و تولید آثار نمایشی در استان است که باید از ان نهایت بهره را برد.

رضا دهبانی پور با اشاره به اینکه در جشنواره های قبلی نیز هنرمندان استان با آثار زیبای خود خوش درخشیدند ابراز داشت: امسال از مجموع کارها تعداد ٨ اثر توسط هیات داوران بازبین به سی امین جشنواره تائاتر استانی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند که این آثار باید با هم به رقابت بپردازند و در نهایت نیز دو اثر به جشنواره تئاتر فجر معرفی شود.

وی بیان کرد: داوران مطرح تئاتر کشور به شکل متمرکز ٨ اثر انتخاب شده را داوری خواهند کرد که امیدواریم در نهایت دو اثر نمایشی خوب انتخاب و به جشنواره تئاتر بین المللی فجر معرفی شوند زیرا خروجی این کار به نفع کهگیلویه و بویراحمد است.

دهبانی پور افزود: سی امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد ٢٨ تا ٣٠ آبان سال جاری در استان برگزار خواهد شد افزود: گروه های نمایشی از سراسر استان در این جشنواره آثار نمایشی خود را ارایه کرده اند.

وی گفت: آیین اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد ٣٠ آبان امسال در یاسوج برگزار می شود و از مسئولان استانی و کشوری دعوت خواهد شد تا یک برنامه درخور شان استان داشته باشیم.

دهبانی پور در پایان از شورای سیاست گذاری  متشکل از برخی افراد حقیقی و حقوقی ، دبیرخانه جشنواره، هنرمندان و کارگردانان، داوران جشنواره، کارکنان و حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همه کسانی که در برگزاری هر چه بهتر سی امین جشنواره تئاتر استان تلاش می کنند تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار