شهردارچرام : در بحث آسفالت بیش از 250 هزار متر مربع ما کار کرده ایم که ارزش ریالی آن بیش از 8 میلیارد تومان است که کل کمکهای دولت و اعتبارات مالی عمرانی دراین موضوع کمتر از یک میلیارد بوده است مابقی رابااستفاده از ظرفیت ها و امکانات شهرداری کارکرده ایم.
کد خبر: ۶۷۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 11 November 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد , شهردار چرام در جمع خبرنگاران با بیان عملکرد یکساله خود بیان کرد:در بحث آسفالت بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع ما کار کردیم که ارزش ریالی آن بیش از ۸میلیارد تومان است که کل کمکهای دولت و اعتبارات عمرانی در این موضوع کمتر از یک میلیارد بوده است و مابقی را با استفاده از ظرفیتها و امکانات شهرداری کار کرده ایم.

نوری افزود:در بحث جداول بیش از ۵ کیلومتر طولی کار کرده ایم که ارزش ریالی آن بیش از ۷۰۰ میلیون تومان است و در بحث زیرسازی در حداقل دولایه بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع با ارزش ریالی بیش از ۱ میلیار تومان کار کردیم.حداقل در بحث نگهداری و آبیاری فضای سبز بیش از دویست میلیون هزینه کرده ایم که البته برای داشتن یک فضای با نشاط باید به صورت ساعتی هزینه کنیم.

شهردار چرام گفت:با کاشت بیش از هزار اصله درخت و ۲۰۰۰ گل فصلی و درختچه در راستای داشتن فضای سبز گام برداشتیم که قطعا احتیاج به همت بیشتری دارد. ما پیرامون جمع آوری زباله کمترین نارضایتی از جانب شهرواندان را داریم که مفتخریم وظیفه خود را به نحو مطلوبی انجام دهیم.

این مسئول افزود:در مورد تعریض در محل بلوار شهید دستغیب بیش از ۱۲هزار متر مربع به ارتفاع یک متر خاکبرداری انجام شد و همین مقدار خاکریزی انجام گرفت و جهت تسهیل در رفت و امد بیش از یک کیلومتر طولی بر روی معابر پل ایجاد کردیم.

وی به اخلاق رسانه ای بعضی از دوستان خبرنگار اشاره کرد و گفت: اخلاق رسانه ای کردن موارد کوچک لازم نیست اما معتقد هستم که در شأن مردم باید برخی موارد گفته شود.

این مسئول افزود: اما برخی دوستان در حق برخی مدیران ناحقی می کنند که به نظر بنده توقعات نامشروع دارند.

 شهردار چرام افزود: برخی افراد صلاحیت حوزه خبرنگاری را ندارند و موارد کذبی را منتشر می‌کند.

 نوری با اشاره به انتشار یک خبر در فضای مجازی اظهار کرد: یک خبر کذبی علیه شهردار چرام در فضای مجازی منتشر شد که هیچگونه اطلاعی از این مورد نداشته ام و فردی که مقصر و توزیع کننده ی این مورد است, به دست قانون سپرده می‌شود تا هم حرمت مردم و مسئولان حفظ شود و هم حرمت خبرنگاران.

وی با اشاره به نگهداری حیوانات اهلی در چرام، عنوان کرد:43مورد پرونده نهگداری حیوانات اهلی و احشام در شهر چرام موجود است که فرصت چند ماهه ای به این صاحبان این حیوانات داده شده است تا هرچه سریعتر اقدام به جمع آوری آن ها کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار