کد خبر: ۶۷۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 12 November 2018
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال 92 تاکنون 250 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی به زیرساخت‌های گردشگری استان اختصاص یافته است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری با بیان اینکه این رقم برای نخستین بار در استان به حوزه گردشگری اختصاص یافته است، اظهار کرد: با این اعتبار پروژه‌هایی از جمله هتل، هتل آپارتمان و مجموعه پارک آبی در شهرستان‌های استان کلنگ‌زنی شده است.

عضو کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ایجاد اشتغال و درآمدزایی در حوزه گردشگری استان، افزود: در دولت تدبیر و امید برای ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری گام‌های مهمی برداشته شده است.

باقری گفت: با افتتاح هتل چهار ستاره و پارک آبی مرکز استان شاهد ایجاد اشتغال و تحول در حوزه گردشگری استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی 50 واحد بو‌م‌گردی در سطح استان تا سال 1400 هدف‌گذاری شده است، عنوان کرد: امسال راه‌اندازی 15 واحد بو‌م‌گردی در شهرستان‌های مختلف استان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از کسانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌های گردشگری استان از جمله بو‌م‌گردی،هتل، هتل آپارتمان و سفره‌خانه‌های سنتی داشته باشند به صورت ویژه حمایت می‌کنیم.

باقری عنوان کرد: در چند سال اخیر تکمیل اردوگاه های گردشگری استان در دستور کار قرار گرفت که با جذب اعتبارات ملی و استانی توانستیم اردوگاه‌های برم الوان بهمئی، باغ فردوس گچساران، رود رونه باشت، چشمه بلقیس چرام، خهکلون یاسوج، اندرسای سی‌سخت، آبشار کمر دوغ،اردوگاه گردشگری کریک و اردوگاه گردشگری موگرمون لنده را تکمیل کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار