مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد : کالبد گشایی و نمونه برداری انجام شده که پس از اخذ نتایج آزمایشات و بررسی شرح معاینات و کالبد گشایی علت فوت مشخص و به مقام قضایی استان اعلام می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳ 13 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، در تاریخ 12 آبان خبری مبنی بر مرگ یک دانش آموز به دلیلی نامعلوم در این رسانه و دیگر رسانه های استان منتشر شد .(اینجا) در خبر مذکور دلیل فوت با انتشار مصاحبه های ضد و نقیض و واکنش برخی روابط عمومی های آموزش و پرورش و کمیته امداد مواجه شد و در نهایت کار به کالبد شکافی برای تعیین دلیل فوت کشیده شد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با علت فوت دانش آموز دهدشتی گفت: کالبدگشایی و نمونه برداری جهت آزمایشات لازم انجام شده که پس از اخذ نتایج و بررسی شرح معاینات و کالبد گشایی علت فوت مشخص و به زودی به مقام قضایی استان اعلام می‌شود.
                                                                                          
امینی در ادامه بیان کرد: در رسانه‌ها علت فوت مسمومیت عنوان شده ولی تا اعلام نظر پزشکی قانونی و بررسی موضوع توسط قضات و بازپرسان، نمی‌توان در این زمینه اظهارنظر کرد.
 
براساس این گزارش، چند روز قبل مسمومیت یک جوان ۱۷ساله دانش آموز در خوابگاه شبانه روزی دانش آموزی دهدشت به مرکز پیام اورژانس این شهر گزارش شد. بعد از ارائه خدمات درمانی اولیه دانش آموز به بیمارستان دهدشت انتقال یافت که متاسفانه این دانش آموز در بیمارستان جان خود را از دست داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار