شهردار یاسوج : پروژه پل چهارم از پروژه های اقتصاد مقاومتی است که بنا است پروژه های اقتصاد مقاومتی تا پایان سال به بهره برداری برسند که همه تلاش خود را برای به سرانجام رساندن این پروژه انجام خواهیم داد .
کد خبر: ۶۷۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 13 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اقتصادی ، شهردار یاسوج با حضور در برنامه "شویل دنا" که از سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد پخش شد ، به بیان برخی از عملکردهای این دستگاه خدمات رسان در سطح شهر یاسوج پرداخت .
مقدم در بخشی از این برنامه به پروژه مهم پل چهارم بشار اشاره کرد و بیان داشت:  این پروژه اگرچه در سال ۹۴ شروع شد اما بدلیل مشکلات مالی  و مشکلاتی که در سیستم اجرایی بوجود آمد، حدود یکسال تعطیل بود و طی سه سال تنها  30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که از سال پیش شهرداری عزم خود را جزم کرد و با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و همت پیمانکار محترم این پروژه جهاد نصر اصفهان قریب به  ۶۰ درصد در یکسال گذشته پیشرفت داشته و هم اکنون به پیشرفت 90 درصدی رسیده است.
 
امیدواری شهردار برای بهربرداری از مهمترین پروژه اقتصاد مقاومتی یاسوج + تصاویر

وی ادامه داد : همه تیرهای بتونی اجرا شده و آماده کارگزاری است که ورودی و خروجی بلوار رجا را شامل خواهد شد و در آینده نزدیک کلنگ زنی می شود و نیز اتصال پل چهارم به منطقه سروک و ادامه به نجف آباد را با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان نیز هفته گذشته کلنگ زنی شد.

شهردار یاسوج در ارتباط با زمان بهره برداری این پروژه عنوان کرد: پروژه پل چهارم از پروژه های اقتصاد مقاومتی است که بنا است پروژه های اقتصاد مقاومتی تا پایان سال به بهره برداری برسند که همه تلاش خود را برای به سرانجام رساندن این پروژه انجام خواهیم داد .
 
بازدید استاندار و شهردار یاسوج از پروژه پل چهارم

شهردار یاسوج  تصریح کرد: پروژه پل چهارم از پیشرفت خیلی خوب و مثال زذنی برخوردار بوده است که سهولت تردد به بیمارستان امام سجاد، جنوب شهر یاسوج و روان سازی شهر یاسوج از مهمترین خصوصیات پل چهارم بشار است.

نستهن مقدم افزود: از دیگر خصوصیات مهم این پل می توان به بحث پدافند غیرعامل اشاره کرد که اگر مشکلی پیش می آمد شهر قفل می شد که با افتتاح پل سوم و در آینده نزدیک پل چهارم یاسوج از تنگا خارج خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار