کد خبر: ۶۷۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ 14 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ،بر اساس قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان که در ماه‌های اخیر به تصویب رسیده است، شمار زیادی از مدیران ارشد در کشور ازجمله ۱۴ استاندار و شهرداران چند کلان‌شهر، در هفته‌ی پایانی ماه جاری، باید از مسؤولیت خود کنار بروند.
در استان فارس نیز چند تن از مقامات ارشد استان ازجمله استاندار، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل منابع طبیعی و فرماندار شهرستان شیراز مسؤولیت خود را واگذار خواهند کرد.
«مسعود گودرزی» نماینده مردم شهرستان‌های رستم و ممسنی در مجلس با اعلام این خبر گفت: تا زمانی که استاندار جدید فارس انتخاب شود «یدالله رحمانی» سرپرستی استانداری فارس را بر عهده خواهد گرفت.

رحمانی متولد سال ۱۳۴۳ از ایل قشقایی، دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

او همزمان با شروع مسؤولیت محمدعلی افشانی در استانداری فارس، به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی این نهاد منصوب شد.

معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تهران در دو سال اول دولت اصلاحات و پس از آن ریاست این سازمان در استان‌های ایلام، بوشهر و چهارمحال و بختیاری ازجمله سوابق رحمانی است.

او همچنین در سال‌های ۷۳ تا ۷۶ نیز سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
مهندس رحمانی را به خوبی در دوره ای ک ریس سازمان مدیریت بوشهر بود میشناسم ایشان مدیری پاکدست توانمند و شایسته است ک در آنزمان با مدیریت قوی استان بوشهر را در راستای رشد و توسعه قرار داد ..قطعا در استان فارس نیز موفق خواهند بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار