سرمربی فرازبام خائیز دهدشت در گفت و گوی اختصاصی با تابناک مطرح کرد؛
تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت از هفته ششم رقابت های لیگ برتر هندبال فردا پنج شنبه میزبان تیم ریشه دار و قدیمی ذوب آهن اصفهان خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۸ 15 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت از هفته ششم رقابت های لیگ برتر هندبال فردا پنج شنبه میزبان تیم ریشه دار و قدیمی ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

سرمربی تیم فرازبام خائیز دهدشت در گفت و گوی اختصاصی با تابناک با اشاره به دیدار قبلی با تیم سبزوار اظهار داشت: در بازی قبلی با تیم سبزوار با توجه به اینکه این تیم از مربیان و بازیکنان بسیار خوب و مستعدی برخوردار است و تماشاگران بسیار خوبی دارد بازی در این شهر و در مقابل این تیم بسیار سخت بود اما خوشبختانه بازیکنان فرازبام خائیز بسیار هماهنگ و منسجم بازی کردند و توانستیم در خانه حریف با نتیجه بسیار خوبی این تیم را شکست بدهیم.

ناصر سلیمی در خصوص بازی با تیم ذوب آهن اصفهان ابراز داشت: بازی فردا با تیم ذوب آهن اصفهان بازی بسیار مشکلی است چون این تیم هم ریشه دار است و هم از بازیکنان خوبی برخوردار است، اما با توجه به امتیاز میزبانی امیدوارم از حمایت تماشاگران فهیم و خونگرم دهدشتی بتوانیم استفاده کنیم و با نتیجه خوبی پیروز میدان باشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان فرازبام خائیز شرایط بسیار خوبی دارند و بحمدلله هیچ گونه مصدومیت و محرومیتی نیز نداریم و امیدوارم که بازی بسیار خوبی ارایه دهیم.

سلیمی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه نسبت به تیم های بالای جدول یک بازی کمتر داریم در حال حاضر در جایگاه چهارم جدول قرار داریم و امیدوارم با انجام بازی های بسیار خوب و کسب امتیاز، جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم.

سلیمی در پایان صحبت های خود گفت: باتوجه به اینکه تا الان تقریبا بیشتر بازی های بسیار سخت خود را انجام دادیم و بازی های راحت تری را پیش رو داریم پیش بینی میکنم که با چنین شرایطی بتوانیم جایگاه خود را تا تیم دوم جدول بالا ببریم.

در ادامه، سنگربان خوش اخلاق و خنده روی تیم فرازبام خائیز دهدشت با اشاره به بازی فردا در برابر ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: باتوجه به اینکه ذوب آهن باشگاه بسیار خوبی است و از کادر مربیگری و بازیکنان بسیار خوبی نیز برخوردار است، قطعا بازی با این تیم بسیار سخت خواهد بود.

عباس اسدزاده ابراز داشت: به لحاظ سطح فنی و تاکتیکی بازیکنان فرازبام خائیز در سطح بالاتری نسبت به بازیکنان تیم ذوب آهن اصفهان قرار دارند، انشالله که در این بازی بسیار خوب ظاهر شویم.

وی در مورد نتیجه بازی با ذوب آهن عنوان کرد: پیش بینی کردن نتیجه بازی بسیار سخت است اما من و دیگر بازیکنان تیم برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

اسدزاده ضمن تشکر از هواداران دهدشتی اظهار داشت: یکی از بزرگترین سرمایه های تیم فرازبام خائیز دهدشت داشتن هواداران بسیار خونگرم است، من با دیدن آنها در سالن بسیار انگیزه می گیرم.

سنگربان فرازبام خائیز در پایان صحبت های خود گفت: از مدیر عامل تیم بسیار سپاسگزارم، چون برای ما بازیکنان تیم واقعا سنگ تمام گذاشتند.

در پایان گفتنی است، تیم فرازبام خائیز دهدشت با یک بازی کمتر از سایر تیم های بالای جدول و با انجام 4 بازی تاکنون 6 امتیازی است و در رده چهارم جدول لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفته است.

عکس و گزارش: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار