حجت الاسلام مزارعی : پشت پرده‌ها را آشکار می‌کنم و بعدها خواهید فهمید که حرف از 10 میلیارد و 20 میلیارد و 100 میلیارد نیست بلکه از 500 میلیارد به بالاست.
کد خبر: ۶۸۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 15 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اقتصادی , چند ماهی است که با ورود جدی دستگاه قضایی بسیاری از تخلفات مسئولین استان یکی یکی رونمایی می شود و پس از صدور حکم شلاق برای معاون استاندار حالا نوبت به رونمایی قاضی القضات کهگیلویه و بویراحمد از تخلفات فاجعه بار برخی مدیران بانکی شده است . 
بعد از ظهر امروز نشست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.
در این نشست مزارعی با اشاره به وضعیت زندگی شخصی خود اظهار کرد: اگر روزی خدا توفیق داد و به استان آمدم تا روزی که بخواهم از استان بروم چیزی بر اموال من افزوده شده باشد به درستی که از خائنین خواهم بود.
مزارعی با اخطار به برخی بانک‌های استان به دلیل سهل‌انگاری‌ها خاطرنشان کرد: بانکی که برای پرداخت بدهی‌های خود فلان کارخانه را واگذار می‌کند مگر نباید در مقابل چیز بهتری دریافت کند، در حالی که کارخانه را واگذار کرده و در مقابل چهار تا زمین دریافت کرده که معلوم نیست این زمین‌ها چه وضعیتی و چه سرنوشتی دارند.
وی گفت: اگر بانک قرار بود کارخانه و ملکی را بفروشد و در مقابل چند قواره زمین نامعلوم دریافت کند چرا تصمیم به فروش کارخانه گرفته در حالی که ملک کارخانه باارزش‌تر است.
 
رونمایی فاضی القضات از فاجعه تخلفات بانکی در کهگیلویه و بویراحمد / یک یک مدیران بانکی متخلف به دادگاه احضار می شوند / بعد از معاون استاندار نوبت به بانک ها رسید / تخلف ۵ هزار میلیاردی در محرومترین استان کشور + جزئیات

این مسوول ارشد قضایی در استان خاطرنشان کرد: از حقوق مردم کوتاه نمی‌آیم و برای رسیدن به حق مردم جان خود را هم می‌گذارم و برای جانم سر سوزنی قائل نیستم چرا که اگر روز اول وارد لباس روحانیت شدم عمامه خود را برای کفنم گذاشتم.

وی با قدردانی از اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر کدام از شماها عرضه‌ای به مراتب بیشتر برای کارآفرینی دارید.

وی به برخی عملکردها و مقایسه عملکردها میان مسؤولان پرداخت و گفت: ما مسؤولان باید به تلویزیون برویم و برای مردم توضیح دهیم که برای صنعت استان چه کردیم و یا اینکه اداره کار برای اشتغال چه کرده است و من هم باید به تلویزیون بروم و توضیح دهم که چه اندازه در برقراری امنیت در استان موفق بودم و آیا توانستم با نزاع‌های دسته جمعی و بی‌نظمی‌ها مقابله کنم؟.

این مسؤول با بیان این که کار مدیران باید شفاف باشد افزد: بازرسی ما و دادستان در برخورد با جرائم به خوبی عمل کردند و اقدامات مقتدرانه‌ای داشتند.

وی با تاکید به این که بچه‌های ولایی باید ورود پیدا کنند افزود: اگر مشکلی در کشور و استان ایجاد شود این آقایانی که اسمشان سرمایه‌گذار است همه آن سوی آب خواهند رفت و همین بچه‌های حزب‌الهی باید به میدان بیایند.

مزارعی با اشاره به برخی از حمایت‌هایی که از افراد خاص در استان می‌شود خطاب به این دسته از افراد گفت: بندگان خدا از چه کسی حمایت می‌کنید؟ اگر کارآفرین است نشان دهید کجایش کارآفرین است؟، اگر کارآفرین باشد دستش را می‌بوسیم، کسی که کارآفرین است اگر به گوش ما هم سیلی بزند دستش را می‌بوسیم اما به شرطی که کارآفرین باشد.

وی در بخش بعدی از سخنان خود با بیان این که به سراغ بانک‌ها هم خواهم رفت اظهار کرد: باید به سراغ بانکی برویم که حق من و تو و بچه‌های من و تو را بدون وثیقه به افراد خاص می‌دهد.

تک‌ به تک مدیران بانک‌ها را احضار می‌کنم

این مسؤول افزود: کوتاه نمی‌آیم و مدیران تک تک بانک‌ها را می‌آورم که چرا بدون وثیقه درست و حسابی وام داده‌اید.

وی با مقایسه عملکرد بانک‌های استان با سایر نقاط با بیان مثالی این گونه گفت: برای گرفتن یک وام 70 میلیونی در شعبه ملی قصرالدشت شیراز کارشناسان 5 مرتبه خانه و زندگی ما را برای وثیقه بررسی کردند و گفتند باید خانه را در رهن بانک بگذارید اما در این جا با بیت‌المال چه شده است.

مزارعی خطاب به بانک‌های استان گفت: شما که پول‌های بی‌زبان استان را در دست این آقا می‌گذاری چه وثیقه‌ای از او گرفته‌ای؟.

وی در خصوص پول‌هایی که بدون وثیقه محکم به افراد داده شده و با انتقاد از مدیرانی که به فکر مشکلات مردم نیستند اظهار کرد: آیا نمی‌شد این پول‌ها را برای ساختن راه روستاها خرج کرد؟.

این مسؤول با بیان این که اگر وجوهی که به این افراد داده می‌شد در اختیار من نوعی قرار می‌گرفت حداقل 3000 شغل با آن ایجاد می‌کردم، افزود: پشت پرده‌ها را آشکار می‌کنم و بعدها خواهید فهمید که حرف از 10 میلیارد و 20 میلیارد و 100 میلیارد نیست بلکه از 500 میلیارد به بالاست.
وی گفت: همه باید پای کار بیایند و خیانت‌ها را باید به مردم گفت و اگر این افراد پول‌هایی را که گرفته‌اند پس بدهند و کارآفرینی به معنای واقعی کنند با آن‌ها کاری نداریم اما اگر بنای قلدری باشد قلدرتر از قانون نداریم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
رمضان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
خداوند نگهدار مردان عدالت میباشه آقای مزارعی فقط میتوانیم تشکر کنیم ازجنابعالی ازصداقت وعدالت شما
رمضان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
خداوند نگهدار مردان عدالت میباشه آقای مزارعی فقط میتوانیم تشکر کنیم ازجنابعالی ازصداقت وعدالت شما
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
درود بر تو خسته نباشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
درود خدا بر مردان خدا همان که فرمودی روزی که عمامه بر سر گذاشتم به جای کفنم است یعنی اجرای عدالت درود خدا بر شما کاش میتوانستم بوسه بر دستت زنم
گچساران
|
Curacao
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
درود بر شرف و غیرت دینی ات جناب مزارعی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
انشالله تاآخر می ایستدوبه نتیجه برسد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
از اهالی منطفه
|
Portugal
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
جناب آقای مزارعی
رئیس محترم دادگستری استان
خدا قوت ، خسته نباشید.یاد دوران اول انقلاب را در دل و جان مردم زنده کردید.مردم در مقابله با فساد پشتیبان شما هستند.
آقای مزارعی در منطقه سردسیر دلی مهرجان از توابع شهرستان لنده عده ای دارند زمینهای منابع طبیعی را اشغال می کنند، کپر غیر قانونی زدند ، دیدند مملکت صاحب ندارد، بعد درخت ثمری در زمینهای منابع طبیعی زدند دیدند اصلا منابع طبیعی و دادگستری و قوای انتظامی بی خیالند، بعدش ساختمان غیر مجاز در زمینهای منابع طبیعی بنا نمودند باز دیدند اوضاع به کامشان است و کسی جلو دار نیست، حالا افتادند دنبال سند دار کردن زمینهای منابع طبیعی و تمام جنگلهای دو کوه سیاه و سفید را نابود کردند و تبدیل به زغال!
متاسفانه منابع طبیعی شهرستان لنده و اسنان و دادگستری شهرستان دارد مسامحه میکند با متخلفین و این جماعت ساکن دلی مهرجان در استانداری و دادگستری شهرستان و منابع طبیعی افراد ذی نفوذ دارند ، لطفا دستور دهید به مدیر کل منابع طبیعی استان برخورد جدی با متخلفین داشته باشند و دادگستری شهرستان را دستور فرمایید هر چه سریعتر کپرها و ساختمانهای غیر مجاز و درختان را تخریب و اجازه ندهد یک وجب از زمینهای منابع طبیعی در منطقه سردسیری دلی مهرجان که مال مردم است به کسی واگذار شوند .
خداوند یار و پشتیبان شما هست و یقینا تاریخ قضاوت خوبی نسبت به عملکرد شما در استان خواهد داشت.

از مدیر سایت تابناک درخواست داریم این درد دل مردم منطقه را به گوش رئیس محترم دادگستری استان ، دادگاه شهرستان ، منابع طبیعی استان و شهرستان برسانند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
فقط باید گفت خجالت دارد .دیگه نام خودتان را مسلمان شیعه علی نگذارید .یک لبروی از علی برید که عمرعاص نبرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
درود بر شرف این حاج مزارعی
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
نظر این مرد اقای مزروعی رنگ علی وار دارد خدا کند انتقالش ندهند یابلایی سرش نیاورند من حاضرم جانم را برای این تفکر عدالت محور بدهم ..
در تکمیل حرفهای این بزر گوار باید سهم بانکهای هر استان در هر سال در بخش های فرهنگی و خدمات-کشاورزی و صنعت - اموزش و الکترونیک و زمین و مسکن و غیره مشخص و هر سه ماه یکبار گیرندگان این تسهیلات در تابلوهای شهر منعکس و در شورای برنامه ریزی استان تایید شود این کار درستی است خدا کند رهبر معظم انقلاب برای این امر فکری بکند و کار از دست دولت مفسده خیز و بانکها در اورد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
به نظر من اموال کارکنان بانک ها هم باید رصد بشود همه ی آنها یا ویلا دارند یا زمین و یا طلا فروشی و ماشین های گران قیمت در صورتی که 10 سال سابقه دارن ..... همه مدیران قبلی و فعلی بانک ها میلیادر هستند چرا چرا چرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
حکومت زر وزوز وتزویر همچنان ادامه دارد آفتابه دزد را می گیرند بیش از حد ،حد برایش در نظر می گیرند اما دزدان باپرستیژ وکت وشلواری دولتی را با گرفتن باج رها می کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
درود خدا به شرفت مرد واقعی امیدوارم که خداوند در همه جا پشت وپناهت باشد اقای مزارعی اگر تونستی به یاری خدا بر همه چیز این استان نظارت کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار