کد خبر: ۶۸۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ 15 November 2018
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای تله‌کابین یاسوج از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد.
محمود باقری از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به پروژه‌ تله‌کابین یاسوج خبر داد و گفت: امیدواریم با اختصاص این اعتبار شاهد تسریع در احداث این پروژه باشیم.
وی با بیان اینکه بخشی از اکوتوریسم در روستاها است افزود:در روستا‌ها و مناطق عشایری هم به دنبال ایجاد زیرساخت‌های گردشگری هستیم که تکمیل کمپ گردشگری روستای کریک با اعتبار ۴۲۵ میلیون تومان از مهم‌ترین این اقدامات بوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در انتهای سال ۹۶ و سال ۹۷ اعتبارات اشتغال روستایی در قالب تسهیلات با بهره کم اختصاص یافت که ۶۰ پروژه گردشکری با اعتبار موردنیاز حدود ۹۰ میلیارد تومان را به کارگروه معرفی کردیم تا بتوانیم اعتبارات اشتغال روستایی را برای احداث این پروژه‌ها جذب کنیم.
باقری با بیان اینکه هر جا به بخش خصوصی توانمند اعتماد کنیم موفق می‌شویم، گفت: هم‌اکنون ۹۲ متقاضی ایجاد زیرساخت گردشگری در استان وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با حمایت از متقاضیان توانمند شاهد تحولات بیشتری در حوزه گردشگری استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جهانفکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
پس تله کابین سیسخت چی شد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار