کد خبر: ۶۸۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱ 16 November 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی درگذشت مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی ، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد این ضایعه ناگوار را به خانواده آن مرحومان  ، جامعه شریف کارگری و بازنشستگان و کارکنان سازمان تسلیت گفت . 
در پیام تسلیت عباس نورمحمدی آمده است : خبر ناگوار درگذشت ناگهانی جناب آقای دکتر نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی و آقای تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان در ماموریت اداری باعث تالم و تاثر گردید. مرحوم دکتر نوربخش در جایگاه مدیریت عالی سازمان تامین اجتماعی منشا خدمات پربار و ارزشمندی بودند که بی تردید در اذهان مردم به ویژه بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان و جامعه کارفرمایی ماندگار خواهد بود .
تلاش های شبانه روزی آن مرحوم در جهت پایداری صندوق بین النسلی تامین اجتماعی و حفاظت از منابع آن ، دغدغه های همیشگی ایشان برای تامین معیشت آبرومندانه بازنشستگان و مستمری بگیران و حساسیت همیشگی نسبت به رضایت مندی سرمایه های انسانی این سازمان به منظور ارائه بهتر خدمت به بیمه شدگان ، از ویژگی های بارز آن مدیر متعهد ، صدیق و توانا بود . 
این ضایعه ناگوار را به خانواده معزز دکتر نوربخش و دکتر تاج الدین ، جامعه شریف کارگران ، بازنشستگان و کارفرمایان و کارکنان سازمان تامین اجتماعی تسلیت می گویم و از درگاه ایزد یکتا برای آن محرومان رحمت واسعه و هم نشینی با صالحان و نیکان آرزومندم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار