امام جمعه چرام:
حجت الاسلام افشار :بیش از 5 سال است که از زمان تصدی این دولت می‌گذرد. این چه دولتی است که در سیستم بانکی آن به تعبیر وزیر امور خارجه‌‌اش هزاران میلیارد تومان پولشویی می‌شود با آنکه اطلاعات آن در دست وزیر خارجه است؟ و آنها قادر به جلوگیری از آن نیستند؟
کد خبر: ۶۸۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ 16 November 2018

تابناک کهگیلویه وبویراحمد / سیاسی ، ،حجت الاسلام سیدنورالله افشار درخطبه های پیش ازظهر امروز شهر چرام بیان داشت : مهم ترین امر در جامعه بشری بسط و گسترش عدالت و مبارزه با ظلم است،و هدف انبیای الهی نیز همین امر بوده است.
امام جمعه چرام گفت:چند وقتی است درباب استخدام های غیر قانونی و جعل اسناد و تخلفات مالی میلیاردی در این استان کوچک توسط متخلفین  ،دادگستری استان بشدت ورود کرده است.که جای تقدیر دارد وافکار عمومی از این اقدامات حمایت میکنند. 
وی گفت : به رئیس دادگستری و قضات محترم عرض میشود در صورتی که مبارزه وایستادگی محکم وقاطعانه باشد مورد حمایت مردم،خانوادهای معظم شهدا وائمه جمعه است واین اقدامات در نزد خدای عزوجل ماجور است.
حجت الاسلام افشار اظهارداشت:قطعا در مقابل شما صاحبان زر و زور و تزویر قد علم می کنند کسانی که احساس می کنند منافعشان به خطر افتاده فریاد مظلومیت سر می دهند اما شما و قضات شریف از بلندگوهای این افراد و اهمه نداشته باشید و عموم مردم منتظر برخورد با متخلفین هستند.
امام جمعه چرام دربخش دیگری ازسخنان خود بیان کرد : پاسخ کوبنده حماس به ماجراجویی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس که سران این رژیم جعلی را وادار به آتش بس در این منطقه کرد ، پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت به حساب می‏آید. بخشی از پاسخ رزمندگان مقاومت در این دو روز تنش در غزه ، شلیک ۴۶۰ موشک به سرزمین‏های اشغالی و مورد هدف قرار دادن اتوبوس حامل نظامیان بود که این رژیم را به وحشت انداخت. 
حجت الاسلام افشار عنوان کرد : در مجموع حملات صهیونیست ها طی دو روز منجر به شهادت ۱۴ فلسطینی شد. مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت در مجموع با شلیک ۴۶۰ موشک و راکت ، شهرک‏های صهیونیست‏ نشین را به لرزه درآورد. این حجم از شلیک موشک، اراده پولادین حماس و عدم ترس از ماجراجویی های تل آویو را بار دیگر عیان کرد.

رئیس دستگاه قضایی استان در مقابل متخلفان محکم باشد ، حمایت می کنیم /  پاس گل ظریف به آمریکا و اسرائیل چه معنایی دارد؟ / این چه دولتی است که در آن پولشویی می شود؟

 

وی گفت : براساس آمار رسانه های صهیونیستی ، تنها یک سوم موشک ها از سوی سامانه پدافندی گنبد آهنین رهگیری شده است. صهیونیست ها به وحشت افتادند به گونه ای که در سرزمین های اشغالی  شهرک نشین های صهیونیست  بر علیه سیاست های نتانیاهو و قبول آتش بس از سوی او تجمع کردند.و این دستاورد بزرگ و پیروزی برای جریان مقاومت وحماس بود.
حجت الاسلام افشار گفت : اسرائیلی ها با سازش امثال یاسر عرفات و ابومازن در این چند دهه جسور و جری شدند اما با شکل گیری جریان مقاومت و حماس در فلسطین و حزب الله در لبنان رژیم صهیونیستی نتوانسته سیاست های خویش را در منطقه به پیش ببرد.
خطیب جمعه چرام عنوان کرد :رهبر عزیزمان فرمودندکه چالش هزینه دارد اما هزینه ان کمتر از سازش است،ادبیات سخیف و تند مقامات آمریکا در تهدید ملت ایران نشان دهنده هراس آنها از شکست زودهنگام حربه تحریم‏ها می‏ باشد. 
امام جمعه چرام تصریح کرد:چنانچه سران قریش در سال هفتم بعثت از مسلمین می‏ خواستند تا در مقابل دریافت غذا دست از عقایدشان بردارند.دولت و ملت ایران هم پیمان شده اند تا آمریکا را در آخرین مرحله از تحریم‏ها شکست داده و به تعبیر مقام معظم رهبری سیلی دیگری بر گوش آمریکا بنوازند. 
حجت الاسلام افشارافزود: بی اعتنایی مردم به فراخوان آمریکا برای ایجاد اغتشاش، ثبات بازار و عدم افزایش قیمت ارز، صدور بیانیه اتحادیه اروپا در مخالفت با تحریم‏ها و ... بیانگر شکست مرحله اول سناریوی کاخ سفید می ‏باشد.
وی گفت:اما متاسفانه بعضی از مسئولین در جهت آرمان های امام ،رهبری ومردم  حرکت نمیکنند و سخنان دشمنان را در  داخل تکرار میکنند.در همین زمینه ،آقای ظریف در مصاحبه با یک سایت خبری و در دفاع از پیوستن ایران به گروه اقدام مالی FATF گفت"پولشویی در کشور ما یک واقعیت است و کسانی که هزاران میلیارد تومان پولشویی می‌کنند به راحتی ده‌ها میلیارد هم برای مخالفت با پولشویی هزینه می‌کنند! "
خطیب جمعه چرام افزود : آقای ظریف در بخش دیگری از مصاحبه خود بدون آنکه از هیچ شخصیت حقیقی یا حقوقی نام ببرد ادعا کرد که آنها فقط در یک قلم ۳۰ هزار میلیارد تومان پولشویی کرده‌اند.اظهارات آقای ظریف بلافاصله با عنوان «در ایران پولشویی گسترده انجام می‌شود»! به تیتراول خبرگزاری‌های آمریکایی و اروپایی و سایت‌های خبری ضدانقلاب تبدیل شد! کسانی که در فشارهای سیاسی، نظامی واقتصادی شکست خوردند.
امام جمعه چرام خاطرنشان کرد:اقای  ظریف باید در مقابل منطق و دلایل عقلانی منتقدان FATF جواب منطقی بدهند و به تخریب منتقدان روی نیاورند و در این جنگ دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی برای ضد انقلاب خوراک تبلیغاتی مهیا نکند.
وی عنوان کرد:ما دشمنان بسیاری داریم که با این سبک ادبیات فشارها را برعلیه ما زیاد می کنند و برای حقانیت فشارهایشان  در مجامع بین المللی به مردم و نظام به سخنان وزیر خارجه استناد میکنند.
حجت الاسلام افشارگفت:چنین صحبت هایی در سطح وزیر خارجه بسیار عجیب است،و نمونه دومی وجود ندارد که یک مقام عالی رتبه بر علیه نظامی که در آن مسولیت دارد موضع گیری بکند. ونظام را متهم به پولشویی کند.و این اظهارات مورد استناد و استقبال آمریکا ، سازمان‌های غربی وضد انقلاب قرار بگیرد.پاس گل ظریف به آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان ملت ایران چه معنایی دارد؟

امام جمعه چرام بیان کرد:چرا موقع وهنگامی که غرب  برای تصویب لوایح چهارگانه FATF در کشورمان فشار می‌آورند، وزیر خارجه  ایران اسلامی را به پولشویی گسترده متهم می‌کند؟اگر ادعایتان واقعیت دارد، خود‌داری شما از معرفی آنان خیانت به ملت و نظام و همدستی با پولشویان نیست؟!

حجت الاسلام افشار گفت : اگر اطلاعات خویش را به مسئولین مربوطه و ریاست محترم جمهور ندهد، افکار عمومی او را متهم اصلی در این  پولشویی می داند.آیا بعنوان یک عضو کابینه به ریاست جمهور اعتماد ندارد تا اسامی پولشویان را به ایشان معرفی کند.اگر بگوید توان ندارم چرا در این مسئولیت مانده است. 

وی گفت:بیش از 5 سال است که از زمان تصدی این دولت می‌گذرد. این چه دولتی است که در سیستم بانکی آن به تعبیر وزیر امور خارجه‌‌اش هزاران میلیارد تومان پولشویی می‌شود با آنکه اطلاعات آن در دست وزیر خارجه است؟ و آنها قادر به جلوگیری از آن نیستند؟ اگر چنین افرادی را سراغ دارید به قوه قضاییه و ریاست محترم جمهور معرفی کنید.مملکت قانون دارد.اگر به تعبیر شما چنین افرادی وجود دارند و معرفی نکنید به نظام اسلامی خیانت کرده اید و اگر چنین نباشد و این موج تبلیغاتی علیه نظام را توسط ضد انقلاب بوجود آوردید به نظام اسلامی که خون بهای آن شهادت جوانان بسیاری است ،ظلم وستم کرده اید.
 حجت الاسلام افشاراضافه کرد :عده ای هم بدون تعقل واندیشه از این سخنان حمایت میکنند در حالی که خداوند به انسان عقل داده تا تفکر کند.و ببیند این سخنان اقای ظریف به ضرر یا به نفع منافع ملت ما است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
حاج آقا خیلی اوضاع اقتصادی خرابه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
نیازی به حمایت شما نیست ایشان انشاالله با تمام قدرت خواهد ایستاد .درود بر مزارعی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار