کد خبر: ۶۸۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰ 16 November 2018
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویر احمد از تولد نوزاد در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ پایگاه جاده ای میمند خبر داد
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ جلال پورانفرد با بیان اینکه این زایمان در حوالی ساعت ۲ بامداد امروز جمعه ۲۵ آبان‌ماه ۹۷ صورت گرفت افزود: سالانه بیش  از ۱۳ مورد زایمان در آمبولانس های اورژانس در سطح استان  صورت میگیرد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی تصریح کرد: با اعلام این خبر بلافاصله اورژانس پایگاه میمند در محور یاسوج به اصفهان به محل اعزام شد.
وی با بیان اینکه در زمان رسیدن آمبولانس بر بالین بیمار شرایط مادر طوری بود که امکان انتقال تا بیمارستان را نداشت ادامه داد: نوزاد عجول در روستای سادات محمودی  در آمبولانس اورژانس چشم به دنیا گشود.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه این نوزاد دختر دومین فرزند این مادر ۳۷ ساله است افزود:  این زایمان موفق به  دست دو تکنسین توانمند بنام آقایان دلروز و دانیالی  چشم به دنیا گشود که  بعد از اقدامات پزشکی اولیه مادر و نوزاد سالم به  بیمارستان امام سجاد یاسوج انتقال داده شدند.
بنا به اطلاع رسیده از دو تکنسین لازم به ذکر است نام نوزاد دختر توسط دو تکنسین بنام باران انتخاب شده است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار