کد خبر: ۶۸۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷ 17 November 2018
اسماعیل خوشوقت در نشست شورای ترافیک که با حضور رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد گفت: تلفات معابر درون شهری استان در هفت ماهه سال جاری ۱۴ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه گذشته که این آمار ۲۰ نفر بوده، کاهش ۳۰ درصدی فوتی‌های معابر درون شهری را شاهد بودیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تصادفات جرحی افزایش ۹ درصدی را داریم که سال گذشته یک هزار و ۲۱۷ بوده و امسال این آمار به یک هزار و ۳۲۹ نفر رسیده است.

وی با اشاره به افزایش ۶۷ درصدی تلفات فوتی حوادث رانندگی در شهرستان گچساران گفت: سال گذشته ۳ نفر در حوادث رانندگی این شهرستان کشته شدند که این آمار امسال به ۵ نفر رسیده است، در سایر شهرستان کاهش تلفات را داریم.

این مسوول با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات رانندگی در استان گفت: بیشترین تلفات و حوادث رانندگی در ساعات ۲۰ تا ۲۴ شب است که ۲۱ درصد تلفات رانندگی در سن ۱۵ سال، ۳۶ درصد ۱۵ تا ۳۰ سال، ۳۶ درصد ۳۰ تا ۵۰ سال و ۷ درصد بیشتر از ۵۰ سال هستند.

خوشوقت بیان کرد: ۲۹ درصد فوت شدگان در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند، عدم توجه به جلو مهمترین عامل در حوادث رانندگی است.

وی در خصوص معضلات ترافیک شهرهای بزرگ استان گفت: سال گذشته ۴ هزار خودرو پلاک‌گذاری شدند که اگر برای ترافیک شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت تدابیری اتخاذ نشود مشکلات حادتری شاهد خواهیم بود.

خوشوقت عنوان کرد: ۶۴ درصد تلفات مربوط به عابر پیاده است اما با این وجود یک پل مکانیزه در استان وجود ندارد که اعتبار کافی برای این کار وجود نداشت./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار