کد خبر: ۶۸۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 18 November 2018
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کمیته فنی و حقیقت یاب بررسی علل تخریب دستک دهانه پل سوم بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عزیز فیلی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: با حضور دستگاه های متولی و کارشناسان و مشاورین، کمیته فنی بررسی علل تخریب دستک دهانه خروجی به سمت منطقه اکبر آباد پل سوم بشار تشکیل می شود.

فیلی با اشاره به جزئیات این موضوع،  تصریح کرد: با توجه به سیل ناشی از بارندگی های اخیر و تخریب قسمتی از دستک و دیوار هدایت آب دهانه خروجی به سمت اکبر آباد پل سوم بشار که توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در حال اجرا و تکمیل است، تشکیل کمیته بررسی فنی و حقیقت یاب در دستور کاری قرار گرفت.

فیلی با بیان اینکه باید در اسرع وقت و با حضور دستگاه های متولی نسبت به تشکیل کمیته بررسی فنی و حقیقت یاب در رابطه با دستک آسیب دیده پل سوم بشار اقدام شود، گفت: علاوه بر بازدید و بررسی، باید کلیه مستندات، نقشه های اجرایی و سوابق موجود ارائه، تشکیل جلسات کارشناسی فنی و اجرایی عملیاتی شده و گزارش نهایی به دبیرخانه شورای فنی در راستای اقدام قانونی منعکس شود.

بنابر این گزارش فاز اول پل سوم بشار یاسوج که کمتر از پنج ماه از زمان بهره برداری آن پس از ۱۶ سال می گذرد، بر اثر بارندگی های اخیر با تخریب بخشی از دستک دهانه همراه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار