کد خبر: ۶۸۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 19 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویرزاحمد / اجتماعی ، کارشناس هواشناسی: از امشب سامانه بارشی جدیدی از بخش های جنوب و جنوب غرب وارد کشورمان می شود.
خانم معصومه احمدی در مصاحبه با صدا و سیما افزود : بر اساس آخرین اطلاعات نقشه های هواشناسی امروز در بخش هایی از استان های ساحلی دریای خزر به ویژه استان گلستان و همین طور در بخش هایی از شمال شرق کشورمان شامل استان های خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی بارندگی پیش بینی می کنیم.
وی گفت: با ورود سامانه بارشی دیگر از جنوب و جنوب غرب کشورمان از امشب در استان هایی مانند بوشهر ، فارس ، بخش هایی از کهگیلویه و بویراحمد و به تدریج در بخش هایی از استان اصفهان و حتی استان کرمان بارش باران پیش بینی شده که گاهی این بارش ها رگباری و همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای فردا این سامانه بارشی با شدت کمتر به سمت شرق حرکت می کند و در برخی از مناطق مثل استان های هرمزگان ، کرمان ، سیستان و بلوچستان ، خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی منجر به بارشهای خفیف و پراکنده می شود.

وی ادامه داد : با ورود این سامانه بارشی به جنوب غرب کشور آب های خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود و بر روی جزایر جنوبی کشورمان نیز بارندگی خواهیم داشت.
احمدی گفت: تقریباً این شرایط تا پایان روز چهارشنبه ادامه پیدا می کند و پایان هفته سامانه بارشی جدید، از غرب وارد کشورمان می شود.
وی افزود: با توجه به سکون و پایداری نسبی هوا در کلان شهرهایی مانند تهران ، اصفهان و اراک ، غبار صبحگاهی و آلایندگی دور از انتظار نیست.
کارشناس هواشناسی گفت: امروز آسمان تهران صاف همراه با غبار صبحگاهی است و بیشینه دما در گرم ترین ساعات به 18 درجه می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار