جوابیه شهردار چرام به یک خبر
نوری : جهت تنویر افکار عمومی یک سند سازی صوری ، به مبلغ ۱۲۰میلیون تومان در سال ۹۵ در شهرداری چرام توسط شهردار قبلی صورت گرفته است که وی به دادگاه توسط سازمان بازرسی احضار شد.
کد خبر: ۶۸۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱ 19 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، روز گذشته خبری در تابناک کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد که مرتبط با نتیجه پیگیری برخی اخبار و گزارشات مربوط به استخدام غیرقانونی در شهرداری چرام بود . (اینجا)
شهردار چرام در واکنش به این خبر ضمن تکذیب خبر بکار گیری نیرو در این دستگاه خدمات رسان از یک تخلف 1 میلیارد و 200 ریالی مربوط به شهردار قبل پرده برداشت.
شهردار چرام گفت : به کار گیری نیرو توسط شهرداری چرام دروغ و کذب محض می باشد و از سری شایعات مجدد بر علیه شهرداری چرام می‌باشد.

علی نوری افزود : شهرداری چرام جمع آوری زباله شهر را به پیمانکار واگذار نموده و به کارگیری نیرو توسط پیمانکار میباشد و در ضمن این پیمانکار به مدت هفت ماه از تاریخ ۱۲/۶/۹۷ تا تاریخ ۲۹/۱۲/۹ قرارداد جمع آوری زباله شهر را با شهرداری چرام منعقد کرده است و شهرداری چرام هیچ گونه رابطه استخدامی با این شش نفر ندارد.
 

در ادامه شهردار چرام از یک تخلف در دوره مدیریت شهردار قبل پرده بردای کرد و گفت : جهت تنویر افکار عمومی یک  سند سازی صوری ، به مبلغ ۱۲۰میلیون تومان در سال ۹۵ در شهرداری چرام توسط شهردار قبلی صورت گرفته است که وی به دادگاه توسط سازمان بازرسی احضار  شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود :مبلغ 120 میلیون تومان توسط شهردار قبلی به حساب شرکتی در تهران واریزشده است جهت خرید چهار عدد پنل دروازه شهری،که تاکنون هیچ خبری یا اثری از پنل ها نیست.

شهردار چرام افزود:کار زشت و زننده تر این بود پس از بازجوئیهایی که از طرف بازرسی و دستگاه قضایی با نامبرده بعمل آمد در تاریخ ۲۴ /۷ /۹۷ بعد از حدود ۲۰ماه اقدام به تحویل شش عدد ستون دروازه ای( پنل) دست دوم و کهنه که بیش از ۱۰ سال کار کرده و در آهن فروشیهای دست دوم و مستهلک  تهیه شده بود به جای اموال نو،که دوسال قبل خریداری شده بود ، نمودند که البته شهرداری چرام طی صورتجلسه‌ای از تحویل آن ها خودداری نمود.
نوری در ادامه این مورد افزود:این افراد اقدام به شایعه پراکنی در خصوص به کارگیری نیرو توسط شهرداری چرام کرده تا شاید موردی غیرقانونی از شهردار بگیرند.
این مسئول گفت:شهرداری چرام که بنده شهردارش هستم با هیچ کسی قرارداد نبستم و هرگز اقدام به استخدام غیرمجاز و خارج از ضوابط و مقررات نخواهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار