مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در یکی از مصاحبه‌های خود پس از این شکست، انتقاداتی نسبت به عملکرد ضعیف رشید مظاهری انجام داد و این دروازه‌بان هم که خیلی ناراحت شده بود علیه آذری مصاحبه کرد.
کد خبر: ۶۸۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 20 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / ورزشی ، بعد از شکست ۴ بر یک ذوب آهن مقابل تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مصاحبه‌ای به شدت از دروازه‌بان تیم خود انتقاد کرد و همین مساله باعث شد که شایعه جدایی مظاهری از ذوب آهن در نیم فصل و حضور احتمالی او در پرسپولیس منتشر شود اما سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: رشد مظاهری یکی از ستارگان خوب ذوب آهن است و تا پایان فصل ۸۷-۹۷ با باشگاه قرارداد دارد.

 مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در یکی از مصاحبه‌های خود پس از این شکست، انتقاداتی نسبت به عملکرد ضعیف رشید مظاهری انجام داد و این دروازه‌بان هم که خیلی ناراحت شده بود علیه آذری مصاحبه کرد.

آذری همان زمان در خصوص شائبات مذاکره رشید مظاهری با باشگاه پرسپولیس، گفت: «هرجا می خواهد برود. هر باشگاهی مظاهری را می خواهد، باید به باشگاه ذوب آهن نامه رسمی بزند و درخواست رضایتنامه بدهد. بازیکنی که تمرکز ندارد را به زور نگه نمی داریم. اگر باشگاهی مظاهری را بخواهد، با کمال میل این دروازه بان را می فروشم.»
 
دروازبان گچسارانی در یک قدمی پرسپولیس

هرچند کمی بعد موضع آذری درباره مظاهری تغییر کرد اما حتی صحبت‌های بعدی مدیرعامل هم نتوانست به زمزمه‌های جدایی مظاهری از ذوب‌آهن پایان دهد. آذری این بار گفت: « به هر حال گاهی اوقات در فوتبال پیش می‌آید که همه در شرایط خوبی نباشیم. با خود او هم صحبت کردم او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است.»

ظاهراً دلجویی‌های آذری اثر نکرد و مظاهری به دلیل بروز همین مشکلات در آستانه جدایی قرار گرفته است و حتی صحبت از تیم‌های مختلفی همچون پرسپولیس به عنوان مقصد بعدی او هم شد.

البته تصمیم مظاهری برای جدایی از ذوب‌آهن برای این یکی، دو هفته نیست و او از اول فصل خواستار جدایی از ذوب‌آهن بوده است. این دروازه‌بان ملی‌پوش در اوایل فصل با چند پیشنهاد داخلی و خارجی مواجه شد اما در شرایطی که خیلی راضی به ماندن نبود در نهایت در اصفهان ماند.

مظاهری برای جدایی فعلا عجله‌ای ندارد و منتظر است تا تکلیف علیرضا بیرانوند در پرسپولیس مشخص شود. شنیده می‌شود در صورتی که بیرانوند در نیم‌فصل از جمع شاگردان برانکو جدا شود بلافاصله مظاهری جایگزین او خواهد شد و اگر بیرانوند نرود، مظاهری باید به تیم دیگری برود که مورد اول محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

دروازه‌بان ملی‌پوش ذوب‌آهن این روز‌ها ۲، ۳ پیشنهاد خوب از تیم‌های داخلی دارد، ولی هنوز باشگاهی به صورت رسمی برای این بازیکن اقدام نکرده و به نظر می‌رسد مشتریان او در نیم‌فصل دست به کار خواهند شد.

با شرایطی که پیش آمده به نظر می‌رسد ذوبی‌ها باید شاهد جدایی دروازه‌بان ناراضی خود در نیم‌فصل باشند مگر اینکه اتفاق خاص دیگری رخ دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار