عزیز فیلی : در راستای کسب تجربه و بهبود کیفیت مصالح ساختمانی استان به زودی شهرداران ۳ شهر اصلی استان از جمله یاسوج، گچساران و دهدشت به همراه مدیران ادارات دارای طرح های عمرانی از واحدهای تولید مصالح ساختمانی شهر شیراز بازدید می کنند.
کد خبر: ۶۸۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ 20 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به اصل کیفیت و رعایت برنامه زمان بندی، در اجرای پروژه ها مدنظر باشد و از احداث و اجرای پروژه های غیر ضروری جلوگیری شود.

عزیز فیلی در نشست شورای فنی با اشاره به پایین بودن کیفیت مصالح ساختمانی در استان، اظهار داشت: در راستای کسب تجربه و بهبود کیفیت مصالح ساختمانی استان به زودی شهرداران ۳ شهر اصلی استان از جمله یاسوج، گچساران و دهدشت به همراه مدیران ادارات دارای طرح های عمرانی از واحدهای تولید مصالح ساختمانی شهر شیراز بازدید می کنند.
 
فیلی 3 شهردار را برای کسب تجربه به شیراز می برد
 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اولویت با افتتاح سالن ها و پروژه های عمرانی نیمه تمام است و از امروز به بعد از احداث سالن ورزشی جدید مگر در صورت ضرورت جلوگیری شود.

 وی با بیان اینکه سالن های ورزشی در استان به ویژه مناطق روستایی اشباع شده است، گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی برای احداث و هرگونه اقدام عمرانی با فرمانداران شهرستان ها هماهنگی کرده و از موازی کاری در ساخت و اجرای طرح های عمرانی از یک نوع در روستاها خودداری شود.

 فیلی عنوان کرد: به عنوان مثال اقدام به ایجاد سه سالن ورزشی در روستای سرآسیاب یوسفی از سوی چند نهاد متفاوت تنها هدروی بیت المال و اتلاف هزینه است.

 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر بهبود کیفیت طرح ها و پروژه ها تاکید کرد و افزود: اگر طرحی اجرا نشود بهتر از آن است که طرحی با کیفیت پایین عملیاتی شود.

 فیلی گفت: ۲۶ طرح عمرانی شهرستان بهمئی در این نشست بررسی شد که از این تعداد ۴ مورد دارای کیفیت متوسط و ۲۲ مورد با کیفیت خوب ارزیابی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار