نماینده مردم کهگیلویه بزرگ خبر داد:
کد خبر: ۶۸۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 20 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، سردار هاشمی پور گفت: حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ به دلیل پراکندگی و صعب العبور بودن آن نیاز مبرم به فرودگاه اختصاصی دارد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن سپاسگزاری از بازدید مسئولان کشوری در این مدت اظهار داشت: با وجود بیش ار 60 حلقه چاه نفتی فعال و صنایع ارزشمند دیگری چون پتروشیمی، سیمان سپو، زمینه  و ظرفیت ایجاد کارخانجات دیگری چون نیروگاه در دست احداث 750 مگاواتی سیکل ترکیبی، فسفات چرام، سد مارون 2 و موارد دیگر بازدید و حضور مسئولان کشوری و لشکری از شهرستانهای 4گانه بیش از پیش ضرورت دارد که به دلیل نبود زیر ساخت های لازم بویژه در حوزه راههای ارتباطی تا کنون این امر به سختی انجام می گرفته است.
سردار هاشمی پور پراکندگی حوزه انتخابیه و صعب العبور بودن آن در کنار جمعیت بالای این شهرستانها را عامل دیگر ضرورت ایجاد اورژانس هوایی دانست و گفت: در صورت وقوع موارد اضطرار، ناچاریم از امکانات و اورژانس هوایی مرکز استان استفاده کنیم که متأسفانه امداد رسانی به موقع صورت نمی گیرد..
سردار هاشمی پور افزود: خوشبختانه پس از رایزنی و تلاش فراوان موفق شدیم احداث باند اضطراری دهدشت را در لایحه بودجه سال 97 کل کشور قرار دهیم. 
نماینده کهگیلویه بزرگ از اعلام ابلاغ مجوز و تامین اعتبار خرید زمین و احداث اورژانس هوایی دهدشت به استان خبر داد و گفت: از سازمان برنامه و بودجه کشور و همه کسانی که در این راستا همکاری نمودند صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم مسئولان استانی هرچه سریع تر مقدمات احداث باند فرودگاه اضطراری را فراهم آورند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بخشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
از تلاش شبانه روزی اقای هاشمی پور نماینده محترم مردم درمجلس شورای اسلامی کمال تقدیر وتشکر بعمل میاد خدا قوت سردار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار