کد خبر: ۶۸۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ 21 November 2018
مدیرکل امور شهری استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از مناطق چاروسا و دیشموک امروز از پروژه‌های فعال شهری قلعه رئیسی بازدید کرد که در حاشیه بازدید از پروژه کمربندی قلعه رئیسی با اظهار رضایت مندی از این پروژه خواستار توجه بیشتر به مصالح به کار رفته در بلوار و زیرساخت آن شد و سپس خواستار جمع آوری دست فروش ها و مغازه دارانی شد که سد معبر می کنند.

کاظمی به جمع کارکنان شهرداری قلعه رئیسی رفت و هر یک از کارکنان مشکلات خود را بیان کردند و سپس قول داد که این مشکلات را پیگیری کند که مهمترین مشکل کارکنان تبدیل وضعیت آنها بود که خواستار حمایت مدیرکل و حوزه امور شهری شدند.

مدیرکل امور شهری نشستی در دفتر شورای اسلامی برگزار کرد و در این نشست ابتدا اعضای شورای شهر به بیان مشکلات و پتانسیل این منطقه پرداختند.

سیدحسن آرمند در این نشست با گرامیداشت هفته بسیج، این هفته را بهترین فرصت برای بیان عملکرد و دست آوردهای بسیج دانست و به پروژه های فعال در شهر قلعه رئیسی اشاره و تصریح کرد: پروژه‌هایی بودند که در شهر قلعه رئیسی سالها مشکلاتی را برای مردم به وجود آوردند که مهمترین آنها می‌توان به ادامه کار پروژه کمربندی شهر که می تواند این شهر را از ترافیک خارج کند، پروژه ساماندهی قبرستان قلعه رئیسی که یکی از دغدغه های مردم این منطقه بود اشاره کرد.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی به فعال بودن پروژه پارک ساحلی، دیوار حائل کمربندی و پروژه‌های زیباسازی شهر اشاره و در ادامه خاطرنشان کرد: نبود خودروی آتش‌نشانی مناسب، وضعیت نامناسب ساختمان شهرداری و وضعیت کنده‌کاری‌ها از مهمترین مشکلاتی هستند که امروز نیازمند حمایت و توجه مدیران است که امیدواریم با مدیرعامل گاز و مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص کمربندی رایزنی کنید تا این مشکلات برطرف شوند.

وی به عدم جوابگو بودن و عدم سرکشی مدیران از مناطق محروم هم اشاره و خواستار توجه بیشتر مسئولین به این مناطق شد.

علی فروغی عضو شورای شهر قلعه رئیسی با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: متاسفانه در گذشته وضعیت تعرفه‌های ساخت ساز را بالا بردند تا امروز دچار مشکلاتی شوند که امیدواریم در این خصوص رایزنی‌هایی صورت بگیرد تا تعرفه‌ها کاهش یابد و همچنین زمین‌هایی هستند که منابع ملی و طبیعی هستند که با آزادسازی آنها می‌تواند ساخت ساز دراین منطقه افزایش یابد.

وی ساختمان شهرداری قلعه رئیسی را در شان کارکنان و مردم این منطقه نداست و ادامه داد: لازم است در خصوص نیروها و کارکنان شهرداری توجه بیشتری نسبت به تبدیل وضعیت شده و وضعیت کارکنانی که پست سازمانی آنها خالی است توجه شود.

شیروان کریمی مفرد هم در این نشست یادآور شد: پروژه‌هایی در سطح شهر و منطقه فعال است که نیازمند حمایت مسئولان استانی و شهرستانی است که امیداریم با حضور مهندس کاظمی این پروژه‌ها فعال‌تر گردند.

در ادامه حسین کاظمی با گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت عنوان کرد: از زمان ورودم به عنوان مدیرکل امور شهری توجه زیادی به شوراهای اسلامی دارم و نظارت‌ها نسبت به قبل دو چندان می شود و مطمئن باشید شوراهایی که در استان تخلف می‌کنند زیر ذره‌بین ما هستند و امروز هم از فضای کاری در قلعه رئیسی خوشبین و خوشحال شدم.

مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر تخلفی ببینم به جد برخورد می‌کنم بیان کرد: زمانی که در دفتر فنی استانداری بودم چندین مورد مکاتبه کردم و حتی شفاهی می‌گفتم که پل بشار مشکلات خاص خود را دارد و نگذارید به این شکل کار شود ولی کسی گوش نکرد تا امروز این مشکلات به وجود آمد.

وی هدف از سفر به این مناطق را به دلیل مشکلات زیاد این مناطق دانست و گفت: دو منطقه چاروسا و دیشموک به دلیل محرومیت زیاد دوری از مرکز استان نیاز حمایت بیشتری است که تصمیم گرفتیم اولین سفر را به این مناطق داشته باشیم و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دهیم که مشکلات را از نزدیک مشاهده کردم و مطمئن باشید در آینده نزدیک نتیجه این سفر را لمس خواهید کرد.

کاظمی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای شوراهای شهر در استان خبر داد و عنوان کرد: در بعضی نقاط شوراها وظایف خود را به خوبی نمی دانند و ما در آینده نزدیک دوره‌های مختلفی برگزار می‌کنیم و شوراها هم نباید در تمام موارد مردم از آنها راضی باشند چرا که شاید در مواردی نیاز است در مقابل بی‌قانونی بایستند اما شوراها باید نظارت خود بر شهرداران را افزایش دهند.

وی با انتقاد از وضعیت کاری پروژه گازرسانی در شهر قلعه رئیسی و دیشموک خاطرنشان کرد: قرار نیست که اگر گاز بیاید جاده ها و کوچه ها خراب شود پس باید اداره گاز به فکر مشکلات زیرساختی هم باشد و واقعا از محور ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی نگران شدم و امیدوارم هر چه سریع‌تر راه و شهرسازی فکری به آن کند.

مدیرکل امور شهری در ادامه با حضور در دفتر امام جمعه قلعه رئیسی با امام جمعه این شهر دیدار کرد.

حجت الاسلام صلواتی در این دیدار با تبریک هفته بسیج و وحدت هفته تصریح کرد: وضعیت گازرسانی به این مناطق یکی از پروژه مهم استان بود که جای تشکر دارد اما متاسفانه مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد که سبب کنده‌کاری‌هایی در سطح شهر شد که امیدواریم پیگیری نمایید تا مشکلات گازرسانی بیشتر مورد حمایت اداره گاز قرار بگیرد.

امام جمعه قلعه رئیسی به محور ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی اشاره و یادآور شد: محور ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی یکی از محورهای مهم و خطرناک استان است که مشاهده هم کردید که امیدواریم پیگیری نمایید تا وضعیت قیر پروژه داده شود تا هر چه سریع تر مشکلات آن برطرف شود و مردم اذیت نشوند.

وی خواستار توجه بیشتر به شهرداری ها کوچک به خصوص قلعه رئیسی شد و تصریح کرد: مشکلاتی که در این مناطق وجود دارد را نباید با مناطق پیشرفته تر استان مقایسه کنید و نیازمند حمایت بیشتری هستند.

صلواتی خواستار توجه بیشتر به پروژه های فرهنگی منطقه شد و ادامه داد: پروژه دارالقرآن، مصلی نماز جمعه و پروژه فرهنگی بخش نیازمند است که نسبت به اعتبارات آن از طریق بسیج سازندگی توجه و پیگیری نمایید.

کاظمی هم دیدار با امام جمعه و بزرگان را وظیفه خود دانست و گفت: باید به چنین بزرگانی افتخار کرد و اگر بزرگان و طلاب مورد احترام قرار نگیرند احترام‌ها در جامعه از بین می روند و همچنین قول می دهیم تا مشکلات مصلای نماز جمعه و دارالقرآن را پیگیری و نتیجه را ارائه دهیم / فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار