کد خبر: ۶۸۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶ 22 November 2018
22 پروژه و زیر پروژه آب روستایی با اعتباری بالغ بر 169 میلیارد ریال با همکاری بنیاد برکت در کهگیلویه  و بویراحمد اجرا می شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی آبفار، فیض اله پاسره با اعلام این خبر، اظهار داشت: بنیاد برکت به صورت مشارکتی و در قراردادی دو ساله در اجرای 22 پروژه آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد، همکاری میکند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: در تازه ترین قرارداد با بنیاد، همکاری در اجرای پروژه آبرسانی شامبراکان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال نهایی  شده است.

پاسره با تقدیر از زحمات نماینده گچساران و باشت در اختصاص بودجه این طرح ها،بیان کرد: اجرای 5 کیلومتر خط انتقال، ایستگاه پمپاژ و حریم بخش هایی از فاز اول پروژه شامبراکان است که با اجرای آن حدود 200 خانوار با جمعیتی بالغ بر 800 نفر برخوردار می شوند.
 
اجرای 22 پروژه آبرسانی روستایی با اعتبار 169 میلیاردی در كهگیلویه و بویراحمد

وی در خصوص قراردادهای بنید برکت گفت: بنیاد برکت قرار است در 22 پروژه و تعدادی زیر پروژه که جمعاً رقمی بالغ بر 169 میلیارد ریل هزینه د ارد، به صورت مشارکتی 50 درصد هزینه ها را بپردازد، مابقی بودجه طرح ها نیز از محل استانی تامین می شود.

پاسره به اجرای فاضلاب های روستایی برای اولین بار در دولت تدبیر و امید هم اشاره کرد و خاطر نشان کرد: فاضلاب روستای شوتاور به مرحله نهایی رسیده و هم اکنون به صورت رایگان در اختیار اهالی قرار دارد، فاضلاب تنگاری دشت روم نیز بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اظهار داشت: حراست از منابع زیر زمینی، تلاش برای آلوده نشدن آب چاه ها و البته بهداشت و سلامت روستاهای بزرگ، استراتژیک و گردشگر پذیر استان، لزوم اجرای سیستم های فاضلاب روستایی را به یک ضرورت جدی تبدیل کرده است و قطعاً در این مسیر اقدامات جدی و زیادی به تناسب بودجه و امکانات خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار