در آیینی با حضور مسئولان، خانواده ها، معلمان و دانش آموزان از 192 برگزیده علمی، قرآنی، فرهنگی و رتبه های برتر کنکور کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۶۸۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 22 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / فرهنگی ، در آیینی با حضور مسئولان، خانواده ها، معلمان و دانش آموزان از 192 برگزیده علمی، قرآنی، فرهنگی و رتبه های برتر کنکور کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

در این  آیین، مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: برترین های علمی شامل 192 نفر در 2 بخش فرهنگیان شامل طرح تعالی و الگوهای تدریس و دانش آموزان در بخش های برتر کنکور، قرآن، عترت  و نماز، فرهنگی، جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی، پیشرفت تحصیلی و مسابقات علمی است.

هادی زارع پور گفت: امسال دانش آموزان استان، 19 رتبه تک و دو رقمی کنکور، 138 رتبه زیر  هزار کسب کرده اند.

وی گفت: در 5 سال اخیر دانش آموزان و فرهنگیان 700 رتبه ملی در بخش های انفرادی و گروهی کسب کرده اند.

معاون آموزش  متوسطه وزیر آموزش وپرورش گفت: علم آموزی ریشه در مبانی دین مبین اسلام دارد و باید با اعتقاد به رهنمودهای قرآن کریم و سفارش ائمه  در مسیر درست ادامه یابد.

دکتر عبدالرسول عمادی گفت: تجلیل از برترین های علمی ظرفیتی برای شناسائی ، شکوفایی و تشویق توانمندی فرهنگیان و دانش آموزان است.

وی گفت :تجلیل سالانهاز دانش اموزان و فرهنگیان در استان بیانگر برنامه ریزی خوب مدیریتی در کهگیلویه وبویر احمد است

در این همایش استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشرفت های علمی و،هسته ای ، ابتکارات و ظرفیت ها، همه محصول تلاش در عرصه آموزش و پرورش است.

دکتر احمدی گفت: کسب رتبه های برتر دانش آموزان و فرهنگیان استان بیانگر استعدادهای ویژه فرزندان استان و هدایت آنها از سوی آموزش  و پرورش استان و گام های پیشرفت در عرصه ملی است.

وی گفت: باید با عملی نمودن سند تحول بنیادین فعالیت های آموزش و پرورش از مدرک گرائی به سوی مهارت آموزی هدایت شود.

استاندار گفت: ضرورت دارد مدیران و معلمان سازگاری لازم را برای تربیت متناسب با نیازهای روز عملی کنند تا دستاوردهای ارزشمند حاصل شود.

وی گفت: لازم است مدیرکل آموزش و پرورش، معاونین، رؤسا و دست اندرکاران این عرصه که در سال تحصیلی با عث، ترقی و اعتلای آموزش و پرورش در بخش های مختلف شدند تقدیر شود

در این آئین از 192 برگزیده علمی، قرآنی و فرهنگی تقدیر شد.

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
نمیدونم رضا عسکری مهره سوخته دنبال چبست در این برنامه ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار