تعامل خوب نمایندگان مردم و نماینده دولت جواب داد
یکی از پیشنهادات کریمی نژاد مورد استقبال نمایندگان مجلس قرار گرفته است و ابوترابی نماینده مردم نجف آباد،تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در واکنش به این پیشنهاد ، گفت : اختیارات دهیاران افزایش و وظایف بنیاد مسکن در روستاها به دهیاران واگذار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 23 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، هفته گذشته معاون وزیر کشور نشست مشترکی با فرمانداران ، شهرداران و دهیاران استان کهگیلویه و بویراحمد داشت . فرماندار شهرستان لنده که به نمایندگی از فرمانداران در این جلسات به بیان نکته نظراتی پرداخته بود در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد به ارائه جزئیاتی از سخنان خود در این نشست پرداخته بود.(اینجا
وی از طرحی  صحبت کرد که در آن افزایش اختیار دهیاری ها پیش بینی شده که به نظر می رسد این طرح مورد استقبال نمایندگان  مجلس قرار گرفته  است.
در این نشست که عدل هاشمی پور و غلام محمد زارعی به عنوان دو نماینده استان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند ، جزئیات طرح های فرماندار لنده مطرح شد که از همان ابتدا مورد استقبال قرار گرفت .
یکی از این پیشنهادات مورد استقبال نمایندگان مجلس قرار گرفته  است و ابوترابی نماینده مردم نجف آباد،تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در واکنش به این پیشنهاد ، گفت : اختیارات دهیاران افزایش و وظایف بنیاد مسکن در روستاها به دهیاران واگذار می‌شود.
 
پیشنهاد فرماندار لنده مورد استقبال مجلس شورای اسلامی / درس خوب کریمی نژاد به دیگر فرمانداران

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، طرح دهیاری‌ها را در راستای افزایش اختیارات دهیاران خواند و افزود : با تصویب این طرح بسیاری از اقدامات بنیاد مسکن در روستاها به دهیاران واگذار می‌شود.
نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح دهیاری‌ها به دنبال افزایش اختیارات دهیاری‌های کشور است، تصریح کرد: طرح دهیاری‌ها در صورت تصویب نهایی بسیاری از مشکلات را در روستاها رفع می‌کند به طوری که تحول جدی در حوزه مدیریت نوین روستایی ایجاد خواهد شد.
وی افزود: بسترسازی برای تحقق مدیریت واحد روستایی، رفع تعارضات قانونی دهیاری‌ها، تقویت جایگاه دهیاری و بهبود وضعیت نیروی انسانی دهیاری ها از موارد مهمی است که در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.
درس خوب کریمی نژاد به دیگر فرمانداران
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نظر می رسد اگر مدیران دولت در استان یا شهرستان ها بتوانند پیشنهاداتی از این دست ، در راستای گره گشایی از برخی مشکلات ارائه دهند مطمئنا با استقبال خوب مواجه خواهد شد . و نکته دیگر اینکه چرا با وجود حضور فرماندارانی از شهرستان های بزرگ از دارا کریمی نژاد که مدیریت کوچکترین شهرستان استان را دارد، خواسته شد از طرف فرمانداران سخن گوید! که این نکته موید لزوم توجه فرمانداران به دغدغه های اصلی است نه مباحث قومیتی . چرا که اگر واگذاری سخن به برخی از فرماندار شهرستان های بزرگ استان واگذار می شد ، مطمئنا بحث به مسائل قومیتی و جنگ و جدل بر سر بودجه نفت و اینگونه مسائل کشیده می شد کما اینکه در جلسات سابق اینگونه جنگ و جدل ها صورت می گرفت.
و یا می تواند درسی باشد به برخی فرمانداران که نتوانستند در چنین جلسات مهمی حاضر شوند و از تجربیات آن برای کمک به رونق کار در شهرستان خود و همچنین افزایش گنجینه تجربیات خود برای توسعه دانش در مدیریت کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
فرماندار چرام غایب بود متاسفانه !!!!
تقی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
درود به فرماندار فهیم خوش ذوق ودلسوز شهرستان لنده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار